دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال دنبال این است که یک تمرکز زدایی داشته باشد و دوره‌های مختلف را به استان‌ها ببرد.
کد خبر: ۵۶۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 03 February 2018

محمدرضا ساکت در حاشیه مسابقه فوتبال پارس جنوبی جم و سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با مهمترین برنامه‌ها و اهداف سفر خود به شهرستان‌های عسلویه و جم اظهار داشت: بررسی کاملی از مسایل و امکانات زیرساختی عسلویه و جم برای برنامه‌های آتی که فدراسیون مد نظر دارد داشتیم.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال دنبال این است که یک تمرکز زدایی داشته باشد و دوره‌های بین‌المللی، کلاس‌های مربیگری، کلاس‌های داوری، اردوهای تیم ملی آقایان و خانم‌ها در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به شهرستان‌ها و استان‌ها ببرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در این ارتباط ارزیابی داشتیم و این ظرفیت بسیار خوب در جم و عسلویه را شاهد بودیم، در جم همدلی خوبی بین مسئولان شهرستان به خصوص فرماندار، معاون فرماندار، شهردار، شورای اسلامی شهر، اداره ورزش جوانان و هیئت فوتبال جم که فوق‌العاده فعال هستند.

وی افزود: مسئولان پارس جنوبی جم نیز فضای بسیار خوبی به فضای فوتبال کشور اضافه کردند، ارزیابی بسیار مثبتی از این فضا و ظرفیت داشتیم و مطمئنا در آینده برگزاری بخشی از این رویدادهای علمی و ورزشی در جم و عسلویه را شاهد خواهیم بود.

ساکت در ارتباط با وضعیت جو ورزشگاه نیز بیان کرد: شهرستان جم مردم با فرهنگ و ادبی دارد؛ انسان‌هایی که در خط مقدم صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کشور تلاش می‌کنند، شاهد بودیم که این‌ها استقبال خوبی از این مسابقه داشتند.

وی ادامه داد: فوتبال‌دوستان جمی در یک فضای بسیار خوب و اخلاقی فقط تیم خودشان را حمایت می‌کردند و آقای علی دایی که یک اسطوره برای ما است را مورد تقدیر قرار دادند به هر حال باید از آنها هم تشکر کنیم که یک فضای اخلاقی و فرهنگی را ایجاد کردند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اگر پارس جم سهمیه آسیایی بگیرد می‌تواند میزبان تیم های آسیایی باشد؟ گفت: تقریبا بالای ۸۰ درصد امکانات و شرایطی که برای میزبانی مسابقات بین‌المللی نیاز است، اینجا فراهم است.

وی اظهار داشت: امکانات مختصر و تغییراتی دیگر نیاز است آن هم با اراده‌ای که دوستان در یک مدت کوتاه این مجموعه بسیار خوب را فراهم کردند آن مقدار باقیمانده را هم انجام خواهند داد و شدنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار