شهردار جم گفت:در دهه مبارک فجر امسال ۹ پروژه عمران شهری با اعتباری افزون بر۲۰۰ میلیارد ریال در جم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 04 February 2018

صدرالله حیدری صبح امروز درحاشیه بازدیداز پروژه‌های عمرانی جم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: تلاش‌ زیادی به منظور توسعه عمرانی و بهبود وضعیت شهری در جم انجام شده و طرح‌های بسیار خوبی در این راستا در مرحله اجرایی است.

حیدری با اشاره به رشد سریع جمعیت شهرجم افزود: جم از جمله شهرهای مهاجر پذیری  محسوب می‌شود که نیاز است اقدامات و پروژه‌هایی در حوزه زیر ساخت وعمران شهری انجام شود.

وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی میان شهرداری وشورای اسلامی شهر جم شکل گرفته است خاطر نشان کرد: شهر جم به سبب تعامل وهمراهی خوب مردم و مجموعه شهرداری توانسته است گام‌های موثری در راه توسعه همه جانبه بردارد.

شهردار جم از افتتاح و کلنگ‌زنی 9 پروژه عمران شهری در طول دهه مبارک فجر خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و یا اجرایی می‌شود.

وی، به اشاره به برخی از این پروژه‌ها گفت: عملیات اجرایی مجتمع اداری و تجاری شهرداری جم در زمینی به مساحت 4هزار متر مربع ودر 8طبقه با اعتبار79 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

حیدری افزود: با توجه مشکل پارکینگ در شهر جم شهرداری پارکینگی را در زمینی به مساحت یک‌هزار 300 مترمربع ودر 5 طبقه با ظرفیت پارک 200 ماشین با اعتبار 40 میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

شهردار جم افزود: مجتمع فرهنگی و هنری شهر جم در زمینی به مساحت 2هزار مترمربع ودر 2طبقه با اعتبار 35میلیارد ریال در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می‌شود.

وی ساخت پارک محله‌ای اسلام آباد ، المان میدان آسیاب و دو دستگاه پل در حاشیه بلوار غدیر از جمله پروژه‌هایی  دانست که در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار