فرماندار دشتی بر ضرورت توانمند سازی جامعه زنان در شهرستان دشتی تاکید کرد و گفت: در حوزه مدیریت شهرستان از بانوان توانمند دشتی استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 05 February 2018

عبدالله نادری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با اقشار مختلف زنان شهرستان دشتی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاورد بسیار بزرگی است که معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به ملت ما هدیه کرد و در این راه شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه امروز مسئولیت ما در تداوم و حفاظت از نظام که دشمنان زیادی دارد سخت است، افزود: دشمن با طراحی و توطئه های مختلف درصد براندازی این نظام و انقلاب است که باید بیش از گذشته هوشیار باشیم.

نادری بیان کرد: بزرگترین وظیفه ما حفظ نظام جمهوری اسلامی است و در همین راستا بر همه ما فرض است که در هر پست و جایگاهی تلاش خود را برای این نظام الهی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که بانوان در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کردند ضرورت دارد در شرایط کنونی نیز نگاه ویژه ای به آنها صورت گیرد.

فرماندار دشتی بیان کرد: باید در زمینه توانمند سازی و کارآفرینی بانوان شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های کاربردی در شهرستان نقش مهمی در ایجاد فضای کسب و کار دارد، گفت: در زمینه نشاط اجتماعی باید برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد تا جامعه پویا و با نشاط داشته باشیم.

نادری با تاکید بر اینکه در حوزه کارآفرینی ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد، ادامه داد: امروز ایجاد شغل و کارآفرینی از نیازهای اساسی شهرستان است که می طلبد بانوان تلاش مضاعفی در توسعه شهرستان داشته باشند.

وی همچنین از مدیران شهرستان خواست زمینه فضای کسب و کار برای بانوان شهرستان فراهم کنند.

نادری با بیان اینکه در حوزه مدیریت از بانوان توانمند دشتی استفاده خواهد شد، یادآور شد: مدیران شهرستان برای سرمایه گذاری مانع تراش نکنند بلکه باید موانع سرمایه گذاری در شهرستان برداشته شود.

وی گفت: در سال آینده جهت‌گیری و توزیع اعتبارات در راستای اشتغال مردم و حل مشکلات اساسی مردم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار