انفاق یکی از بهترین جلوه‌های کمک به نیازمندان است که در این راستا خیر نیک اندیش بوشهری ماهانه ۴۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک می‌کند.
کد خبر: ۵۶۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 05 February 2018

یکی از کارهای بسیار خوب در زندگی انسانها که همواره مورد سفارش خداوند و ائمه معصومین(ع) بوده بر آورده ساختن حاجت نیازمندان و گره گشایی از مشکلات زندگی آنها است.

افراد خیری هستند که برای کمک به هم‌نوعان خود همواره پیشقدم هستند و حاضر نیستند که کارهای خیرشان رنگ و بوی تظاهر بگیرید و همیشه چراغ خاموش به کمک نیازمندان جامعه می‌شتابند.

خیر نمونه و نیک اندیش بوشهری که نخواست نامش فاش شود از جوانی علاقه خیلی شدیدی به کارهای خیر داشته و بیشتر وقت خود را صرف کمک به نیازمندان کرده است.

وی که بیش از 15 سال است در امور خیریه با کمیته امداد همکاری می‌کند درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر اظهار داشت: در طول این سالها بارها دیده‌ام که اثر و نتایج مثبت کارهای خیری که انجام داده‌ام در زندگی‌ام نمایان شده است.

این خیر نیک اندیش با وجودی که بیش از 60 سال از عمرش می‌گذرد، اما همچنان با همتی بلند در این راه ثابت قدم است و می‌گوید: هر وقت کار و کمک خیری انجام می‌دهم که سبب خوشحالی بچه‌های نیازمند می‌شود، آرامش و آسایش درونی پیدا می‌کنم و معتقد هستم که همه اینها از دعای خیر بچه‌ها است.

همه دغدغه این خیر بوشهری آن طور که خودش می‌گوید خوشبختی، رفاه و شکوفایی استعدادهای همه پسران و دختران نیازمند است که با مشکلات زندگی امروزی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی که ماهانه 40 میلیون تومان به نیازمندان بوشهری کمک می‌‌کند از همه مسئولان خواست مسیر را برای خیران هموار سازند و دیگران را برای مشارکت در امور خیرخواهانه تشویق کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر نیز با قدردانی از مشارکت خیران در رسیدگی به نیازمندان گفت: مردم و خیران بوشهر به واسطه اعتقادات قوی و حس نوع دوستی که دارند، همیشه در کار خیر پیش قدم هستند و همیشه شاهد همکاری‌های بسیار خوب آنها با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان هستیم.

سید محمدعلی مهیمنیان پور، با اشاره به کمک‌های خیر نمونه بوشهری که ماهانه 40 میلیون تومان به نیازمدان کمک می‌کند افزود: این کمک‌ها در بخش‌های درمان، مسکن، جهیزیه، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند و وام‌های قرض الحسنه هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر با بیان اینکه این خیر نیک اندیش از دیرباز در خدمت رسانی به نیازمندان کوشا بوده است تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی ماهیانه از سوی این خیر، 200 خانوار مددجو را تحت کمک‌های معیشتی خودش قرار داده است.

وی با بیان اینکه این خیر در زمینه طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان فعال است خاطر نشان کرد: این خیر بوشهری هم اکنون طرح‌های کشاورزی گلخانه‌ای و دامداری برای اشتغال خانوارهای تحت حمایت در دستور کار دارد.

مهیمنیان‌پور با تاکید بر اینکه کار خیر موهبتی الهی است که به راحتی نصیب هر کسی نمی‌شود، از خیران نیکوکار خواست کمیته امداد را برای کمک به نیارمندان یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار