فرماندار دشتی گفت: در سال جاری ۷۰ میلیارد ریال به ورزش این شهرستان از محل منابع مختلف اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۶۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 12 February 2018

عبدالله نادری عصر یکشنبه در جمع ورزشکاران شهرستان دشتی ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در حوزه ورزش شهرستان وجود دارد که باید از این ظرفیت در راستای معرفی شهرستان به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ورزش نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، افزود: ورزشکاران دشتی به‌عنوان سفیران ورزش باید در معرفی شهرستان موثر و اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

نادری با تاکید بر اینکه از همه توان برای حمایت از ورزش شهرستان استفاده خواهم کرد، یادآور شد: شهرستان دشتی در زمینه فوتبال جایگاه بالای در سطح استان به خود اختصاص داده که می‌طلبد توجه ویژه‌ای به این بخش صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش شهرستان باید دارای برنامه باشد و افق و آینده ورزش شهرستان در این برنامه ترسیم شده باشد.

نادری خاطرنشان کرد: دولت نگاه و توجه خوبی به جوانان و ورزش دارد به طوری که در سال جاری ۷۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های ورزش شهرستان اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در حوزه زیرساخت‌های ورزش نیز کارهای خوبی صورت گرفته که از نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر تقدیر وتشکر می شود.

نادری با تاکید بر اینکه اسپانسر ورزشکاران شهرستان باید مرتفع گردد، گفت: تمام توان خود را برای توسعه شهرستان بکار خواهم گرفت و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم ورزید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار