مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تاکنون ۷۶ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران این استان کسب شد.
کد خبر: ۵۶۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 12 February 2018

احمد بهروزیان عصر یکشنبه در نشست با ورزشکاران شهرستان دشتی اظهار داشت: در حال حاضر ۶۹ هزار ورزشکار سازمان یافته درقالب ۴۳ هیئت و ۷۲۵ باشگاه ورزشی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان دشتی نیز سه هزار و ۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته است، افزود: ۵۰ هیئت ورزش استان در لیگ های مختلف کشوری فعالیت می کنند و ۲۳ هیات نیز جزو تیم های ملی هستند.

بهروزیان خاطرنشان کرد: شاید در چند سال گذشته ورزشکاران برای مدال‌های کشوری تلاش می‌کردند ولی امروز ورزشکاران علاوه بر کسب مدال های کشوری در عرصه جهانی و بین المللی نیز به خوبی می‌درخشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر  خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۶ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران استان بوشهرکسب شد.

بهروزیان با بیان اینکه جایگاه ورزش استان خوب است گفت: سرانه فضاهای ورزشی استان از ۶۴ صدم مربع در سال ۹۲ به یک متر ۱۱۴ متر مربع یعنی به دو برابر  رسیده است.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتی نیز پروژه های خوبی از جمله استادیوم شماره دو، خوابگاه ورزشکاران، سالن سقف کوتاه و تکمیل جایگاه ویژه در دست اجرا است.

بهروزیان تصریح کرد: هیچ هئیت ورزشی حق ندارد به خاطر مشکلات مالی از ورود تیم ها به زمین بازی جلوگیری کند اگر مشکلی هم دارند اطلاع بدهند تا مشکلشان را حل کنیم.

وی اظهار کرد: تمامی روستاهای بالای ۲۰۰ نفر که شرایط راه‌ندازی خانه ورزش روستایی را دارند اداره ورزش و جوانان آمادگی تجهیز آن را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار