تیم ایرانجوان بوشهر در ادامه ناکامی‌های خود دوازدهمین شکست فصل را در برابر فجر سپاسی شیراز تجربه کرد و در خانه خود با یک گل مغلوب این تیم شد.
کد خبر: ۵۶۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 13 February 2018

در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز دو تیم ایرانجوان بوشهر  میزبان  تیم فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

تیم فوتبال ایرانجوان که در هفته بیست و دوم رقابت‌ها در دیداری خارج از خانه موفق به پیروزی در برابر تیم صبای قم با نتیجه پر گل چهار بر سه شد اما در برابر تیم فجر سپاسی در خانه تن به شکست داد.

تیم ایرانجوان پس از عملکرد خوبی که در یک مقطع از نیم فصل اول رقابت‌ها داشت با شکست‌های پی در پی در نیم فصل دوم در رده‌های انتهایی جدول رده بندی قرار گرفت.

پس از 5 شکست متوالی، غلامرضا دلگرم تصمیم به کناره‌گیری از سرمربیگری ایرانجوان گرفت هر چند این استعفا با موافقت مسئولان باشگاه مواجه نشد، اما شوک خوبی به تیم وارد کرد و ایرانجوان هفته قبل در خانه صبای قم به پیروزی دست یافت.

ایرانجوانی‌ها از بیست و دو دیدار گذشته پنج پیروزی، شش تساوی و 11 شکست را بدست آورده‌اند و با 21 امتیاز در رده شانزدهم جدول جای دارند که در ادامه ناکامی‌های خود دوازدهمین شکست فصل را در برابر فجر سپاسی شیراز تجربه کرد و در خانه خود با یک گل مغلوب این تیم شد.

فجر سپاسی شیراز در نیمه نخست این بازی در دقیقه 44 توسط شاهین مجیدی توانست به پیروزی برسد و تیم ایرانجوان برای جبران گل خورده تلاش‌های زیادی کرد ولی به نتیجه نرسید.

فجر سپاسی با این پیروزی در رده پنجم لیگ دسته اول قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار