فرمانده سپاه بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پیشکسوتی در انقلاب اسلامی دوران نقش آفرینی جدید در عرصه پاسداری از نظام است و پاسداران بازنشسته سپاه باید تجربه های خود را به پاسداران جوان انتقال دهند.
کد خبر: ۵۶۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 17 February 2018

سردار علی رزمجو روز جمعه در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان های بوشهر و تنگستان که درجایگاه نماز جمعه بوشهر برگزار شد افزود: یکی از موثرترین و ماندگارترین نقش آفرینان انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر، نسل اول انقلاب است که توانستند نهال انقلاب اسلامی را با عشق و علاقه خود پاس بدارند.
وی اضافه کرد: امروز نیز در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی ثمره پربار این انقلاب در کشورهای مختلف جوانه زده است.
رزمجو ادامه داد: هر یک از بازنشستگان سپاه ظرفیتی قابل توجه برای انتقال به نسل های نوجوان و حتی آینده دارند زیرا آنها دوران های غرورآفرین انقلاب اسلامی را درک و با تلاش و مجاهدت های خود برگ های زرینی را در تاریخ این انقلاب آفریده و نقش آن را در عرصه های جهانی به منصه ظهور رسانده اند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر نقش جوانان و پیشکسوتان در بقای ارزشهای انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز عزتمندانه و مقتدرانه تر به برکت ایثار و فداکاری جوانان این نظام راه خود را ادامه می دهد.
رزمجو با تاکید بر افق روشن انقلاب اسلامی گفت: بازنشستگان سپاه لازم است تجربیات خود را به پاسداران جوان و نیروهای سازماندهی شده در ارتش ده ها میلیونی منتقل کنند.
وی با اشاره به راهپیمایی 22بهمن یادآور شد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند به هیچ وجه ناآرامی های طراحی توسط دشمن نمی تواند کوچک ترین صدمه ای به این انقلاب بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار