رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم گفت: هرگونه افزایش نرخ خدمات از سوی واحدهای ارائه‌دهنده خدمات تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۷ ممنوع است.
کد خبر: ۵۶۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 17 February 2018

سید اکبر حسینی در حاشیه نشست ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار داشت: در راستای وظایف کمیته نظارت و تنظیم بازار، طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ با هدف رصد و پایش بازار در ایام پایان سال و نظارت پیشگیرانه به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط بازرسان در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: همچنین برای نظارت و پایش بهتر، گشت‌های ویژه نظارتی با ادارات شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اداره استاندارد، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال برای ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه یکی دیگر از اهداف مهم این طرح نظارتی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم تصریح کرد: افزایش نرخ خدمات از سوی واحدهایِ صنفی ارایه دهنده خدمات تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۷ ممنوع است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور تهیه لیست کشیک واحدهای صنفی رسته‌های حساس نانوایی‌ها، خدمات فنی، مکانیکی و امداد خودرو در ایام تعطیلات با هماهنگی اتاق اصناف شهرستان در دست اقدام است.

حسینی اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح های نظارتی توسط این اداره در راستای تنظیم بازار، توزیع اقلام اساسی و پرمصرف شب عید از جمله برنج، مرغ و گوشت و میوه در شبکه های ذیربط و همچنین برگزاری نمایشگاه بهاره و فروش فوق العاده در سطح بازار که توسط دستگاه های اجرایی همکار از جمله سازمان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف برنامه ریزی شده است اجرا خواهد  شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم در پایان آمادگیِ این اداره به منظور رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴، حضوری را اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار