سرمربی تیم خونه‌به خونه بابل گفت: تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر که اهداف مهم تیم خونه‌به‌خونه بابل است به کار گرفته‌ام.
کد خبر: ۵۶۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 19 February 2018

دراگان اسکوچیچ  عصر امروز پس از پیروزی تیم خونه به خونه بابل در مقابل ایرانجوان بوشهر با اشاره به اینکه این تیم ار ظرفیت بالایی برخوردار است اظهار داشت:  سرمربی‌گری تیم خونه به خونه از پنج هفته گذشته به من واگذار شد و در این مدت بازی‌های خوبی این تیم به نمایش گذاشته است.

اسکوچیچ ، پیروزی در بازی امروز را حق تیم خونه به خونه بابل دانست و تصریح کرد: پیروزی در دیدار با ایرانجوان بوشهر حق تیم خونه به خونه بابل بود که به ثمر رساندن 2 گل در این دیدار نشان از توانمندی این تیم است.

سرمربی تیم خونه‌به خونه بابل افزود:  بازی در نیمه نخست به طور جدی آغاز نکردیم که این  مهم  سبب استرس بازیکنان شد ولیدر نیمه دوم با زدن گل نخست بازی این استرس برطرف شد.

اسکوچیچ  خاطر نشان کرد: تیم خونه به خونه از 2 سال پیش به دنبال انتخاب من به عنوان سرمربی بود که  این مهم سبب شد به درخواست آنها پاسخ مثبت دهم.

وی با تاکید بر صعود به لیگ برتر بیان کرد:  تلاش خود را  برای صعود به لیگ برتر که اهداف مهم تیم خونه‌به‌خونه بابل است بکار گرفته‌ام.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار