سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با شکست در بازی خانگی گفت: استعفاء می‌دهم و به هیچ‌ وجه نمی‌مانم تا کادری جدید هدایت این تیم را عهده‌دار شود.
کد خبر: ۵۶۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 19 February 2018

غلامرضا دلگرم عصر امروز پس از شکست تیم ایرانجوان بوشهر در برابر خونه‌به‌خونه بابل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باشگاه ایرانجوان به وعده‌های خود در قبل پرداختی‌ها عمل نکرد اظهار داشت:  24 میلیارد ریال در ابتدای بازی‌ها اعتبار  مالی این فصل از بازی‌های لیگ دسته اول بود ولی مجموع پرداختی تاکنون سه میلیارد و 570 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه مسئولان استان بوشهر باید توجه جدی به مشکلات مالی تیم ایرانجوان کنند تاکید کرد:  مدیرعامل باشگاه ایرانجوان به تنهایی قادر به حمایت مالی تیم نیست و این مسئولان استان بوشهر هستند که باید جایگاه ایرانجوان را در نظر گرفته و برای جلوگیری از سقوط آن به دسته پایینتر وارد عمل شوند.

دلگرم با تاکید بر این نکته که تیم ایرانجوان در صورت سقوط به دسته پایینتر دیگر قادر به صعود نیست افزود: تجربه شاهین بوشهر باید برای ایرانجوان درس عبرت باشد و بدانند که تیم در صورت سقوط به دسته پایینتر دیگر قادر به صعود نیست.

وی به بازی امروز پرداخت و خاطر نشان کرد:بازیکنان در بازیهای خارج از خانه با تمرکز و شرایط بهتری بازی میکنند که این بیانگر نبود تمرکز لازم در بازیهای خانگی در بین آنان است.

تیم اایرانجوان بوشهر در بازی بیست و چهارم خود در برابر خونه به خونه بابل 2 بر صفر شکست خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار