امام جمعه موقت کنگان استان بوشهرگفت: ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده زندگی و امور مردم با هر دیدگاه و تفکری که انجام شود حرکت در مسیر دشمن است.
کد خبر: ۵۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 24 February 2018

حجت الاسلام مهدی حیدری در اجتماع نمازگزاران کنگانی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد نا امیدی درجامعه اظهار داشت: هر گونه پاشیدن بذر ناامیدی در بین مردم آب در آسیاب دشمن ریختن است.
وی با تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص امیدوار نمودن مردم و بیان خدمات نظام کارآمد دینی گفت: به تعبیر و فرمایش رهبری ، بزرگترین جهاد در میدان تبلیغات ، امیدوار کردن مردم به آینده است.
خطیب جمعه کنگان یادآورشد: امروز بهترین راه برای خوشحال نمودن رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مسئله اشتغال است.
حیدری با تقدیر از برگزاری باشکوه مراسم فاطمیه در شهرستان کنگان به موضوع طرح تشکیک در شهادت حضرت زهرا (س) توسط برخی افراد اشاره و با بیان اینکه فاطمیه سند حقانیت و مظلومیت شیعه است افزود: طرح چنین مسائلی در جامعه ضمن آزردگی خاطر جامعه بزرگ شیعه مخل در وحدت است.
وی افزود: همه باید در تحکیم وحدت امت اسلامی بکوشند از هرگونه اظهار نظر نسنجیده ای که موجب اختلاف شود اجتناب کنند.
امام جمعه موقت کنگان در پایان با محکوم نمودن اقدام اغتشاش گران داعشی مسلک در تهران و تسلیت شهادت شماری از نیروهای انتظامی و بسیج گفت: مسئولان امر باید با اقتدار با عاملان این جنایت برخورد قانونی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار