مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهرگفت: مشاغل نهفته در صنعت گردشگری و بوم‌گردی به خوبی می‌تواند مطالبات جویندگان اشتغال در مناطق مختلف روستایی استان بوشهر را محقق کند.
کد خبر: ۵۷۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 24 February 2018

روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از بهرام نکیسا اعلام کرد: استان بوشهر ظرفیت مهمی در روستاها برای تولید و اشتغال دارد که برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.
وی بااشاره به اینکه استان بوشهر یکی از مناطق هدف گردشگردی است یادآورشد: روستاهایی که در سواحل قرار دارد ظرفیت‌ها گردشگری دریایی را افزایش داده‌اند که این مهم در ایام تعطیلات به ویژه نوروز بیشتر نمایان است.
نکیسا گفت: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان با ایجاد اشتغال، زمینه رونق اقتصادی و معیشتی فراهم کرد که در این راستا تسهیلات کم بهره به متقاضیان پرداخت می‌شود.
وی اضافه کرد: صنایع دستی یکی از حلقه‌های صنعت گردشگری و توریست است که این مهم در استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.
مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهرگفت: در ایام نوروز توانمندی روستائیان استان بوشهر در تولید محصولات صنایع دستی در قالب نمایشگاه‌ها و جشنوارهایی در روستاهای هدف گردشگری برپا می‌شود.
نکیسا،اشتغال پایدار و آشنایی مردم با محصولات صنایع دستی را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و افزود: تولید صنایع دستی بر اساس ظرفیت‌های روستاها یکی از ارکان‌های اقتصاد مقاومتی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار