رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: پیرواعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان هرگونه افزایش قیمت درمحصولات لبنی پر مصرف غیر قانونی است .
کد خبر: ۵۷۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 25 February 2018

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، نصرالله کشاورز  اظهار داشت: متعاقب افزایش غیرقانونی قیمت محصولات لبنی مانند شیر، ماست و پنیر توسط برخی واحدهای تولیدی طی هفته‌های گذشته که خوشبختانه با پیگیری و اقدامات نظارتی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منجر به برگشت قیمت‌ها گردید از کلیه واحدهای صنفی مربوطه خوستاریم در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت جدید ضمن عدم توزیع آن مراتب مربوطه را به واحد ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش نمایند.

کشاورز بیان کرد: همشهریان عزیز که به عنوان بازوی تاثیرگذار اجتماعی در حوزه نظارت بر بازار بوده می توانند نقش بسیار مؤثری درجلوگیری از تخلفات اقتصادی ودفاع ازحقوق مصرف کنندگان را ایفا نمایند.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش تقاضای خرید کالای مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال، این سازمان به صورت مستمر بازرسی و نظارت خود را بر قیمت‌ها داشته باشد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر عنوان کرد: تلفن 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی پاسخگوی گزارشات در سراسر استان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار