سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: شورای اسلامی بوشهر در انتخاب شهردار جدید باید از فرصت سوزی پرهیز و در حداقل زمان ممکن نسبت به انتخاب شهردار این شهر اقدام کند.
کد خبر: ۵۷۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 25 February 2018

به گزارش ایرنا، به نقل روابط عمومی استانداری بوشهر مهرداد ستوده در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم و بوشهر از شهرهای مهمان پذیر در تعطیلات نورورزی است در چنین شرایطی انتخاب شهردار باید در اولویت شورای اسلامی شهر بوشهر باشد زیرا در صورت انتخاب نشدن شهردار توسط شورا برای صیانت از آرا مردم بطور قطع اقدامات قانونی انجام خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: استاندار بوشهر برای ایجاد نشاط و شادابی بیشتر بویژه در محلات کمتر برخوردار مرکز استان برنامه ای بسیار ویژه و موثر دارد.
ستوده ادامه داد: در صورتی می توان از این طرفیت حمایتی استفاده بهینه کرد که هر چه زودتر ساختار شهرداری قانونمند تر یک شهردار کاردان، پاک دست و آشنا به مسائل عمران شهری انتخاب شود.
ستوده اظهار داشت: نمایندگان شورای اسلامی به عنوان عصاره و چکیده اراده عمومی هستند و جایگاه شورا به همین منظور دارای اهمیت ویژه ای است.
وی بیان کرد: عملکرد مطلوب شورا منجر به افزایش اعتماد عمومی و در مقابل عملکرد نامناسب بطور حتم منجر به سلب اعتماد مردم می شود که تبعات نامطلوبی در پی دارد.
به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر بوشهر20 آبان 1396 درمصوبه شماره 19 خود در اجرای قانون استفساریه منع بکارگیری بازنشستگان، تصمیم به پایان دوره خدمت 'غلامعلی میگلی نژاد' شهردار این شهر گرفت.
درآن زمان میگلی نژاد هیچ پرونده و مدرک و سند جانبازی ارائه نکرد اما پیگیری های زیادی انجام داد تا اینکه در هفته های اخیر گواهی مبنی بر جانبازی ارائه کرده است.
عضو هیات حل اختلاف استان بوشهر گفت: شورای اسلامی شهر بوشهر نمی تواند مصوبه قبلی خود را منتفی اعلام کند.
محمد باقر سعادت افزود: درنشست اخیر هیات حل اختلاف استان بوشهر پیرامون اختلاف بین شورای شهر بوشهر و هیات تطبیق فرمانداری، مصوبه ای درباره مخالفت با شهرداری میگلی نژاد صادر نشد.
وی تاکید کرد: تصمیم هیات تطبیق در باره اینکه شورا باید مسیر قانونی خود را طی کند، قانونی است و شورا با گذراندن این مسیر وضعیت شهرداری مرکز استان را باید تعیین تکلیف کند.
سعادت گفت: در این مسیرکسانی که تمایل به تصدی پست شهرداری بوشهر را دارند از جمله غلامعلی میگلی نژاد می توانند ثبت نام و پس ازطی مراحل قانونی و انتخاب توسط شورا، فرد منتخب به وزارت کشور معرفی شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار