رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ریزگردها به چالشی جدی برای مردم استان بوشهر تبدیل شده است و باید فکری اساسی برای رفع این مشکل شود.
کد خبر: ۵۷۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 27 February 2018

اکبر توسلی اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد افزایش ریزگردها در آسمان نقاط مختلف کشور از جمله بوشهر هستیم که مشکلاتی را برایم ردم ایجاد کرده است و باید برای رفع این مشکل تدابیری اساسی اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا در نامه‌ای به استان بوشهر بوشهر با تشریح این شرایط سخت و طاقت‌فرسا خواستار رسیدگی به این موضوع مهم شده‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تلاش برای رفع این مشکل باشیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: انتظار داریم تدابیری اتخاذ شود که چاره ای برای شکل‌گیری و عدم تبدیل کانون‌های جدید به موضوع فوق بحرانی کنونی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ریزگردها عامل افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری تاسیسات و تجهیزات و شیوع بیماری‌های مختلف می‌شوند، تصریح کرد: سلامت بسیاری از مردم کشور تحت تاثیر ریزگردها قرار گرفته است.

توسلی با بیان اینکه ریزگردها به مهمان ناخوانده خانه‌های مردم بوشهر تبدیل شده‌اند اضافه کرد: سازمان محیط زیست باید با یک اقدام جهادی برای مدیریت این بحران در یک بازه زمانی مشخص اقدام کند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار