معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌ها گفت: عملیات اجرایی فرودگاه جدید بوشهر در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 27 February 2018

حمیدرضا سیدی عصر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات فرودگاه بوشهر اظهار داشت: توسعه فرودگاه‌ها به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار است و طرح‌های خوبی در سطح کشور تعریف شده است.

وی با اشاره به طراحی صورت گرفته برای ساخت و توسعه فرودگاه بوشهر بیان کرد: طراحی این فرودگاه انجام شده است و در آینده نزدیک با مشارکت بخش خصوصی شاهد اجرایی شدن این طرح مهم خواهیم بود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌ها ادامه داد: فرودگاه کنونی بوشهر دارای بیش از ۹۰ سال قدمت است که با محدودیت‌های روبرو است و باید فرودگاه جدید احداث شود تا مشکلات کنونی رفع شود.

وی با بیان اینکه طرح فرودگاه جدید بوشهر در وسعت بیشتری اجرا می‌شود، افزود: استان بوشهر با روند روبه رشد و توسعه‌ای روبرو است و فرودگاه جدید نیز باید با توسعه و گسترش بیشتری همراه باشد.

سیدی با اشاره به اینکه مطالعه گسترده برای احداث فرودگاه جدید بوشهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: فرودگاه جدید بوشهر در خارج از شهر اجرا می شود.

وی تملک زمین و مستندسازی آن برای ساخت فرودگاه جدید بوشهر را یک ضرورت دانست و ادامه داد: استان بوشهر در مجاورت خلیج فارس موقعیت خوبی دارد و باید همه زیرساخت‌های حمل و نقل این استان توسعه یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار