نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مقابله جدی با صید ترال گفت: با این روند ذخایر آبزیان در حال نابودی است.
کد خبر: ۵۷۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 04 March 2018

سکینه الماسی صبح یکشنبه در نشست با شورای اسلامی شهر بردخون اظهار داشت: در صورت تأمین زمین، سالن ورزشی ویژه بانوان با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در بردخون احداث می‌شود.

وی صید ترال را موجب نابودی آبزیان دانست و گفت: صید و صیادی حق مردم و ساحل نشینان خلیج فارس است و افرادی که صید ترال می کنند مخالف صیادان هستند.

نماینده شهرستان‌های عسلویه، دیر، کنگان و جم در مجلس افزود: مسائلی نظیر اشتغال، اسکله خورخان، مشکلات محیط زیست و اختصاص سهمیه قیر رایگان با پیگیری و تعامل با مدیران دلسوز رفع می‌شود.

وی بر ارتباط سازنده با نماینده و پیگیری مستمر و حمایت مردم تاکید کرد و گفت: امیدواریم برای موضوعاتی مانند گمرک بردخون، درآمد پایدار شهرداری و شهرک صنعتی نیز راهی پیدا کنیم تا خواسته‌های مردم عملی شود.

شهردار بردخون نیز گفت: شهرداری در سال ۷۹ راه‌اندازی شد و خدمات فراوانی به منطقه کرده اما به دلیل عدم درآمد پایدار قادر نیست به صورت شایسته به شهروندان خدمت رسانی کند.

ارسلان حصیری افزود: لازم است برای شهرداری های کوچک که جمعیت کم و توقعات بالا دارند تدابیری اندیشیده شود تا از بقیه عقب نمانند.

در حاشیه این نشست تعدادی از صیادان بخش نسبت به وضعیت صید بویژه افزایش صید ترال توسط صیادان غیرمجاز و نابودی آبزیان مطالبی بیان کردند و نماینده مجلس و مسئولان حاضر قول پیگیری مشکلات آنان را دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار