برای چندمین بار پیاپی اختلال در سیستم‌های مخابراتی سبب کلافه‌شدن اقشار محتلف مردمی شد که در عصر ارتباطات زندگی خود را بر این اساس تنظیم کرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 06 March 2018

روز گذشته به مدت 3 ساعت، خطوط همراه اول و ایرانسل در شهرستان جم از دسترس خارج شدند.

قطعی آنتن دهی همراه اول و ایرانسل در شهرستان جم پس از سه ساعت مجدد از سر گرفته شد.

امروز برخی از خطوط تلفن‌های ثابت در شهرستان جم در دسترس بود و این در حالی است که چند روز قبل نیز به دلیل آسیب به فیبر نوری در مسیر سیراف - جم کلیه خطوط ارتباطی شهرستان به مدت ۶ ساعت قطع شده بود.

مردم شهرستان جم و فعالان اجتماعی به شدت از عملکرد مخابرات شهرستان جم و استان بوشهر گلایه و انتقاد دارند و رسانه‌های جم با بیان این که هر چه زودتر باید رئیس مخابرات شهرستان جم و استان بوشهر عزل شوند به استقبال این داستان رفته‌اند.

مخابرات و حوزه ارتباطات شهرستان جم در عصر ارتباطات با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و عدم وجود افراد متخصص در مخابرات جم سبب شده برای مسائل کوچک حوزه ارتباطی نیز کارشناسان از مرکز استان راهی جم شوند.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان جم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم در خصوص قطعی ارتباطات جم اظهار داشت: به دلیل حفاری در حوزه کنگان روز گذشته ارتباطات جم به مدت سه ساعت قطع شد.

عبدالحسن رفیعی‌پور بیان کرد: شرکت پایندان در سه راهی سیراف در حوزه شهرستان کنگان مشغول حفاری بوده که سبب قطع فیبر نوری شهرستان جم شده بود.

در روز پنجشنبه هفته گذشته نیز به دلیل حفاری اداره آبفار روستایی در اتوبان جم به سیراف به مدت 6 ساعت تمامی ارتباطات جم قطع شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار