رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دیر گفت: به طور میانگین در 11 ماه امسال، در هر شبانه روز 4 واقعه ولادت در این شهرستان رخ داده و به ازای هر 7 مورد ولادت نیز یک مورد فوت در شهرستان دیر ثبت شده است.
کد خبر: ۵۷۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 07 March 2018

حسن محمدی با اشاره به تأثیرگذاری آمار در برنامه‌ریزی‌های کلان کشور اظهار داشت: به روزبودن آمار وقایع حیاتی به ویژه در بحث یارانه‌ها و سهام عدالت تأثیرگذار است و در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر دهیاری‌ها، شوراها و شهرداری‌ها هستیم.

وی افزود: متأسفانه بیمارستان دیر فاقد زایشگاه است که این  امر موجب شده تا 99 درصد ولادت‌های ما در کنگان انجام شود.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دیر تصریح کرد: تعدادی از آرامستان‌های شهرستان محصور نیستند که برای افزایش دقت آمار انتظار داریم مسوولین امر نسبت به رفع این مشکل توجه کنند.

وی  از ثبت یک‌هزار و 214 واقعه ولادت در 11 ماهه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 622 نفر پسر و 592 نفر دختر بوده‌اند که 16 مورد دوقلوزایی و یک مورد سه قلو زایی ثبت شده است.

محمدی اضافه کرد: به طور میانگین در هر شبانه روز 4 واقعه ولادت و به ازای هر 7 مورد ولادت یک مورد فوت در 11 ماه امسال در شهرستان دیر ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دیر بیان کرد: در این مدت، 410 واقعه ازدواج ثبت  شده که  11.64 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش نشان می‌دهد و 92 واقعه طلاق در سال جاری به ثبت رسیده که 79 مورد شهری و 12 مورد روستایی بوده است.

وی با بیان این که در زمان حاضر فقط  در اداره پست شهرستان دیر از متقاضیان کارت ملی هوشمند ثبت‌نام می‌شود، گفت : برای رفاه حال مردم  به ویژه روستائیان به زودی با همکاری شورا ها و دهیاران، یک ایستگاه سیار تعویص کارت ملی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دیر اظهار کرد:در 11 مله امسال، 22 هزار و 367 نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند که 42.2 درصد از جمعیت واجدین شرایط  شهرستان را شامل می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار