مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در محلات بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 12 March 2018

حسن شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: هر ساله با فرارسیدن ایام نوروز این سازمان طرح‌هایی را جهت رفاه حال شهروندان به انجام می‌رساند که مهمترین آن طرح محله پاک در راستای طرح استقبال از بهار از تاریخ 15 اسفندماه آغاز تا 29 اسفندماه است.

وی افزود: در این طرح با پاک‌سازی تمامی محلات سطح شهر، شستشو و تنظیف محلات و معابر اصلی سطح شهر، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله‌های رها شده در سطح شهر و زمین‌های بدون صاحب، شستشوی تابلوها ، مبلمان شهری و المان‌های سطح شهر انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر تصریح کرد: در ایام نوروز این طرح علاوه بر پاکبانان خدمات شهری، 110 نیروی انسانی جدید به کار گرفته شده و طبق برنامه زمان‌بندی پاکسازی محلات، شروع به کار کرده‌اند و از اول فرورین سال جدید و بعد از اتمام پاک‌سازی محلات، 110 نفر کارگر در راستای طرح اشتغال از نوروز در معابر اصلی و ساحل مستقر می‌شوند.

شجاعی یادآور شد: علاوه بر این، تجهیزات ذخیره‌گذاری 300 عدد مخزن اضافه بر مخازن فعلی در مسیر راه‌های اصلی و ساحل جهت رفاه حال شهروندان و مسافرین جانمایی و مستقر می‌شوند و 22 خودرو خدمات در خدمت شهر در این ایام، جمع‌آوری زباله در سه شیفت کاری و برداشت نخاله‌های رها شده و شستشو و تنظیف فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در کنار طرح استقبال از بهار، طرح‌هایی دستان مهربان با مشارکت معنوی شهروندان انجام می‌شود که در این طرح معنوی شهروندان گرامی با تحویل کالاهای بلااستفاده در جهت کمک به نیازمندان مشارکت می‌کنند و سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر به صورت رایگان از درب منازل این کالاها را تحویل و پس از بازسازی و نوسازی به نیازمندان اهداء می‌کند.

 مانور ناوگان خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند جهت اجرای طرح استقبال از بهار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر عنوان کرد: مانور ناوگان خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند جهت اجرای طرح استقبال از بهار از روز سه‌شنبه 15 اسفندماه از ساعت 9 بامداد از میدان تشریفات این سازمان با حضور مسئولین و اعضاء شورای اسلامی شهر بوشهر و جمعی از پرسنل حوزه خدمات شهری برگزار گردید.

وی افزود: در این مانور تعداد 50 خودرو خدمات شهری و بازیافت از جمله خودرو پرس، لودر، کامیون، واترجت، لب شور، جاروب خیابانی، لجن‌کش و تعداد 110 نیروی انسانی جدید حضور داشتند.


شجاعی تصریح کرد: این مانور با هدف رویدادسازی شهری و با ایجاد محیطی با نشاط و پاکیزه برای شهروندان بوشهری و گردشگرانی که بوشهر را برای تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند برگزار شد تا شاهد وجود یک خاطره زیبا در ذهن مردم بوشهر و مسافران نوروزی باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: این مانور از میدان تشریفات آغاز و پس از طی میدان شهرداری، برگردان خیابان ساحلی ، عبور از خیابان ساحلی به سمت میدان آتشنشانی، دوربرگردان آتشنشانی به سمت خیابان ساحلی و میدان رئیسعلی دلواری، گذر از بلوار چمران، میدان نیروی انتظامی ، خیابان ساحلی و  در آخر میدان پایگاه هوایی به پایان رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار