مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی هلال احمر در استان بوشهر از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز 12 فروردین ماه، 60 حادثه جاده‌ای و دریایی در استان بوشهر اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۵۸۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 03 April 2018

حسین درویشی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی هلال احمر در استان بوشهر از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز 12 فروردین ماه، 60 حادثه جاده‌ای و دریایی در استان بوشهر اتفاق افتاده است.

وی با اعلام این که از این تعداد 37 حادثه جاده‌ای و 23 حادثه دریایی بوده، افزود: در حوادث جاده‌ای شاهد مصدومیت 98 نفر بوده‌ایم که 29 نفر به مراکز درمانی منتقل و 69 نفر نیز به شکل سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: در حوادث دریایی نیز 32 نفر دچار مصدومیت شدند که یک نفر به مراکز درمانی انتقال و مابقی به شکل سرپایی درمان شدند.

درویشی یادآور شد: بیشترین حوادث جاده‌ای به ترتیب مربوط به تصادف، واژگونی و انحراف خودرو بوده و در خصوص بیشترین حوادث دریایی نیز در محدوده طرح سالم‌سازی دریا در پایگاه امداد دریایی شهرستان گناوه اتفاق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار