فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش تردد در محورهای مختلف استان بوشهر در روز طبیعت گفت: آخرین روز تعطیلات نوروزی در استان تلفات رانندگی نداشت.
کد خبر: ۵۸۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 03 April 2018

سردار خلیل واعظی اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون پلیس حضور گسترده‌ای در کنار مردم داشته است و در راستای تامین امنیت در زمینه‌های مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اضافه شدن ۹۰ پاسگاه انتظامی و پلیس راه موقت در سطح استان بوشهر برای ایام نوروز، خاطرنشان کرد: ۷۷۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان بوشهر در ایام نوروز فعال شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به توسعه امنیت در مناطق مختلف استان با افزایش تعداد گشت‌ها، اضافه کرد: در زمینه ترافیک و ترددهای درون‌شهری و برون‌شهری نیز با افزایش گشت‌ها شاهد کاهش تصادفات بودیم.

وی با تقدیر از همکاری رانندگان در تامین امنیت ترافیکی راه‌های استان بوشهر در روز طبیعت، بیان کرد: امروز شاهد افزایش تردد در محورهای مختلف در سطح استان بوشهر بودیم و بیشترین میزان تردد مربوط به ساعت‌های ۱۶ تا ۲۱ بود.

واعظی با اشاره به اینکه در همه مسیرهای مربوط به تفریح‌گاه‌های استان بوشهر شاهد ترافیک و تردد بالایی بودیم، افزود: بیشترین تردد امروز در محور کنارتخته به دالکی بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: امسال خوشبختانه در روز طبیعت هیچ‌گونه حادثه رانندگی در سطح استان اتفاق نیفتاده است که نتیجه قانونمداری رانندگان و حضور هوشمندانه پلیس بوده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار