کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر در استان بوشهر خبر داد و گفت: در برخی نقاط استان احتمال بارش باران وجود دارد.
کد خبر: ۵۸۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 03 April 2018

پیام مساعدی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: مطابق انتظار با کاهش سرعت باد در سواحل شمالی و مرکزی استان دریا به نسبت آرام شد.

وی افزود: پیش بینی می شود در سواحل جنوبی استان و بر روی دریا سرعت وزش باد قابل ملاحظه و دریا در آن نواحی همچنان مواج باشد و از فردا به تدریج از سرعت وزش باد و ارتفاع موج دریا کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تا اوایل هفته آینده در برخی از ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده شده و احتمال بارندگی نیز بصورت پراکنده در برخی از نقاط وجود دارد.

وی ادامه داد: این سامانه ناپایدار طی روزهای آخر هفته تا اوایل هفته آینده از پتانسیل بارشی بالاتری برخوردار خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: در ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری در طول روز وزش باد، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده باران خواهد بود.

وی افزود: جهت وزش باد غالبا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی استان تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۳۰ تا ۹۰ طی ساعات بعدازظهر تا ۱۲۰ و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار