نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان به فکر تامین نیازهای مردم باشند و از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند.
کد خبر: ۵۸۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 07 April 2018

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر از مسوولان استان خواست بودجه هایی که در اختیار دارند در خدمت مسائل عمرانی ، آبادانی ، اشتغال و تامین آب و رسیدگی به محرومین به کار گیرند و به فکر مسائل حاشیه ای نباشند.

وی همچنین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین افزود: این جنایات هر روز تکرار می‌شود و در طول سال‌هایی که فلسطین در اشغال بوده مذاکرات نتوانسته مساله‌ای را حل کند فقط پیروزی نهایی فلسطین را به تاخیر می اندازد.

آیت الله صفایی بوشهری در جمع نماز گزاران فلسطین را مساله اصلی جهان اسلام عنوان و بیان کرد:  برخی از سران کشورهای اسلامی از جمله عربستان سعودی با سیاستمداران صهیونیست ارتباط و همبستگی دارند و نمی توان به آنها اعتماد کرد.

وی همچنین با اشاره به بی تعهدی آمریکایی‌ها در برجام افزود: با وجود این که آمریکایی ها تعهداتشان را در برجام زیر پا گذاشتند، اما این بی تعهدی نتوانسته در پیشرفت دانش هسته ای کشورمان خللی وارد کند.

امام جمعه بوشهر به 20 فروردین سالروز قطع رابطه آمریکا و ایران هم اشاره کرد و گفت: در سال 1359 آمریکا مجبور به قطع ارتباط با ایران شد چون به این باور رسیده بود که ایران کشوری اسلامی و انقلابی است و هیچ‌گاه طالب این رابطه نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار