سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: میزان ترددهای دریایی در نیمه نخست تعطیلات نوروز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۸۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 08 April 2018

نورالله اسعدی بیان کرد: در این مدت بیش از ۲۵۰هزار نفر در قالب مسافر و گردشگر در آب‌های استان بوشهر جابه جا شده‌اند.

وی با بیان اینکه ترددهای دریایی افزایش 15درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد افزود: بیشتر گشت دریایی در بنادر بوشهر و گناوه و ترددهای مسافری نیز در محور های بوشهر- جزیره خارگ و گناوه - جزیره خارگ بوده است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به توزیع ۸۰۰ جلیقه نجات در اسکله‌های تفریحی و مجاز استان بوشهر تصریح کرد: برای امنیت ترددهای دریایی پنج فروند شناور ناجی در بنادر عسلویه، دیر، عامری، بوشهر و جزیره خارگ فعالیت دارند که به زودی ششمین شناور نیز در بندر دیلم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی یادآور شد: در قالب طرح تسهیل ترددهای دریایی در نوروز، شناورهای همیار ناجی برای افزایش ایمنی تورهای گردشگری دریایی در آب‌های بوشهر و گناوه فعال شده‌اند.

اسعدی با اشاره به فعالیت ۱۰ اسکله مجاز تفریحی در استان بوشهر تاکید کرد: از گردشگران دریایی انتظار می رود برای حفظ امنیت خود از این اسکله‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اسکله‌های مجاز تفریحی دریایی شهر بوشهر در مقابل عمارت شورا، اسکله جفره، شیلات و صلح‌آباد قرار دارد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان خاطرنشان کرد: کل ترددهای دریایی نوروز پارسال در استان بوشهر ۳۸۵ هزار نفر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار