معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر گفت: سهم بانوان در عرصه‌های مدیریتی و اجتماعی استان بوشهر افزایش یابد.
کد خبر: ۵۸۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 10 April 2018

مجید خورشیدی صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی معاونان فرماندار و بخشداران استان بوشهر با قدردانی از تلاش معاونان فرماندار و بخشداران در شهرستان‌های مختلف اظهار داشت: اگر تلاش و همت شما نبود استانداری بوشهر هم نمی‌توانست در کشور نمره خوبی بگیرد و با تلاش شما بوده که این استان در بین استان‌های موفق قرار گرفته است.

وی با اشاره به فضای بین المللی و سیاسی خارجی در منطقه و جهان، به سیاست‌های آمریکا برای ضربه زدن به ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: با حضورترامپ در کاخ سفید، سیاست تهاجمی علیه ایران بیشتر شده و ترامپ قصد دارد با ترفند‌های مختلف به ایران ضربه بزند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به جنگ اقتصادی بین آمریکا و چین اظهار داشت: ممکن است تبعات این جنگ اقتصادی را در صنایع فولاد، پتروشیمی شاهد باشیم و اگر این نبرد ادامه یابد احتمال دارد سایر کشور‌ها هم وارد این جنگ شوند.

رفع مشکلات بحران آب در استان

خورشیدی اضافه کرد: با توجه به وضعیت موجود در فضای بین المللی، این وضعیت می‌تواند مولد تهدید و فرصت برای کشور باشد و معاونان فرماندار و بخشداران هم برای انجام کار بهتر حتما باید با فضای سیاست داخلی و خارجی آشنا باشند.

وی تاکید کرد: سیاست ورز شاغل در فرمانداری و بخشداری باید اطلاعات خود در زمینه مسائل سیاست خارجی را به روز نگه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار