معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های گازرسانی در استان گفت: ۷۰ درصد گاز مصرفی کشور از بوشهر انتقال داده می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 10 April 2018

مهرداد ستوده شهر در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان از جایگاه مهمی در تولید و انتقال گاز در کشور برخوردار است اظهار داشت: بیش از 70 درصد گاز مصرفی کشور از استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی  و پالایشگاه جم تولید و انتقال داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این استان به واسطه داشتن منابع عظیم انرژی گاز دارای جایگاه مهمی است افزود: ظرفیت اقتصادی و صنعتی استان بوشهر در عرصه تولید و انتقال گاز سبب شده این استان  به عنوان پایتخت انرژی گاز معرفی شود.

ستوده  با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های گازرسانی در استان گفت: تکمیل پروژه‌های گازرسانی در استان در اولویت برنامه‌ها است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر قانون محوری و برنامه‌محوری را از اولویت‌های مدیریت ارشد استان بوشهر دانست و  تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌های کلیدی و مورد نیاز مردم از دیگر اولویت‌ برنامه‌های  استان بوشهر است.

ستوده  با تاکید بر همکاری بر رفع موانع اجرای گازرسانی در استان تاکید کرد: برای رساندن مردم به رفاه و آسایش در مسیر اجرای پروژه‌های گازرسانی هیچ مانعی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر نیز از تدوین سند چشم‌انداز خبر داد و  گفت: برنامه‌ها براساس سند چشم‌انداز و استراتژی‌های شرکت ملی گاز ایران اجرا می‌شود.

مسلم رحمانی با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های تدوین شده در عرصه گازرسانی  افزود: براساس شعار "گازسرآمد" با رعایت اصول و ارزش‌ها تلاش می‌شود اجرای برنامه‌های گازرسانی تسریع شود.

وی تکریم ارباب رجوع، هوشمند سازی خدمات، توسعه گازرسانی به صنایع براساس شعار سال، نصب سامانه نگهداری و تعمیرات، بلوک بندی شهرهای بوشهر، برازجان و گناوه، ادامه پروژه تعالی سازی سازمانی را از جمله دیگر سیاستها و هدفهای شرکت گاز استان بوشهر عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار