کاپیتان پارس‌جنوبی‌جم گفت: از استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان جم و سایر مسئولان این استان درخواست داریم به این تیم رسیدگی بیشتری کرده و از نظر مالی تیم را تقویت کنند تا بتوانند سال بعد تیمی قوی‌تر داشته باشند.
کد خبر: ۵۹۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 18 April 2018

محمد نوری اظهار داشت: بازی هفته گذشته در برابر پرسپولیس دیداری سخت و دشوار بود و  بازیکنان پارس جنوبی با تمام قدرت و انگیزه در برابر این تیم بازی کردند و با گل دقایق پایانی پرسپولیس بازی با تساوی به پایان رسید.

وی افزود: بازی هفته آینده پارس جنوبی در جم برابر نفت تهران است که این تیم برای بقا در لیگ می‌جنگد و قطعا این بازی نیز سختی و دشواری‌های خاص خودش را خواهد داشت.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم یادآور شد: تیم پارس جنوبی از منطقه جنوب استان بوشهر در اولین سال حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر با نمایشی موفق کار خود را به پایان می‌برد و این تیم در اولین سال حضور خود ماندگاری‌اش در لیگ برتر قطعی کرده است.

نوری افزود: بازیکنان پارس جنوبی با تمام وجود و با انگیزه بالا طی این فصل برای تیم بازی کردند و با تلاش آنها و کادر فنی، این تیم در جدول رتبه و جایگاه خوبی دارد.

وی در خصوص هواداران پارس جنوبی اظهار داشت: هواداران جمی و استان بوشهر هواداران پرشور و با فرهنگی هستند و در ورزشگاه جم و حتی بازی های بیرون از خانه نود دقیقه فقط پارس جنوبی را حمایت می‌کنند.

کاپیتان پارس‌جنوبی‌جم تاکید کرد: در دو بازی باقی مانده تا پایان لیگ تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با نتایج درخشان و کسب امتیاز لیگ را به پایان برسانیم و هواداران را در پایان فصل خوشحال کنیم.

این بازیکن پارس جنوبی جم با درخواست از مسئوولان استان بوشهر افزود: از استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان جم درخواست داریم به این تیم رسیدگی بیشتری کرده و از نظر مالی تیم را تقویت کنند تا بتوانند سال بعد تیمی قوی‌تر داشته باشند. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار