کد خبر: ۶۳۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 24 July 2018

بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان با ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف برای توسعه و پیشرفت به تربیت نیروی انسانی ماهر نیاز اساسی دارد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در نشست با مدیرکل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر تبریک هفته ملی مهارت افزود: ظرفیت‌های بی شماری در استان بوشهر وجود دارد که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.
وی بیان کرد: برای قرار گرفتن استان بوشهر در مسیر توسعه و پیشرفت و استفاده مناسب از ظرفیت های موجود باید نیروی انسانی توانمند و ماهر در این استان تربیت شود.
صفایی بوشهری اظهار داشت: همچنین در این ارتباط باید ظرفیت‌های بخش های مختلف به صورت دقیق شناسایی و بررسی شود.
وی به نقش و وظیفه مهم فنی و حرفه‌ای برای تولید نیروی توانمند در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: هر توسعه‌ای نیاز به نیروی ماهر دارد و این وظیفه آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این زمینه عملکرد مناسبی داشته باشد.
صفایی بوشهری با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای توانمندسازی جوانان بیان کرد: توسعه مهارت‌آموزی زمینه‌ساز بهبود اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.
وی افزود: تربیت نیروی ماهر متناسب با پیشرفت صنایع استان بوشهر یک امر ضروری است. 
صفایی بوشهری تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی تولید منابع انسانی کارآمد داشته باشیم و متناسب با اقلیم استان و در حوزه کسب مهارت نیز فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار