مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر گفت: با گذشت یکسال از طرح موضوع یک میلیارد ریال حق رشد مهدی قائدی که از این باشگاه به استقلال پیوست، این تیم تهرانی در پرداخت این مبلغ کوتاهی می کند.
کد خبر: ۶۳۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹ 30 July 2018

بوشهر: مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت: با توجه به احتمال جایگزینی ایرانجوان بوشهر در لیگ یک، انتظار داریم این موضوع زودتر مشخص شود.

بوشهر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر گفت: با گذشت یکسال از طرح موضوع یک میلیارد ریال حق رشد مهدی قائدی که از این باشگاه به استقلال پیوست، این تیم تهرانی در پرداخت این مبلغ کوتاهی می کند.

به گزارش «تابناک»؛ علی وزیری افزود: مسئولان استقلال برای پرداخت مبلغ یاد شده به ایرانجوان خودداری می کنند که در صورت ادامه چنین شرایطی قائدی به ایرانجوان بازگردانده می شود.

وی بیان کرد: در شان و منزلت ایرانجوان نیست که برای طلب یک میلیارد ریالی از تیم مردمی استقلال تهران کار را به مراجع قضایی بکشاند از این رو انتظار داریم با تعامل سازنده و پرداخت مبلغ حق رشد توسط استقلالی ها این موضوع حل و فصل شود.

وزیری در ارتباط با شرایط کنونی ایرانجوان بوشهر گفت: پس از انتخاب خرمزی به عنوان سرمربی تیم تمرین ها با تست گیری از جوانان مستعد آغاز شد و از یکشنبه تیم با هدف برپایی یک اردوی چند روزه و انجام 2 بازی دوستانه راهی شیراز می شود.

وزیری در باره وضعیت مالی تیم ایرانجوان اظهارداشت: درحالی که شاهین بوشهر در سال گذشته 5 میلیارد تومان و امسال نیز 9 میلیارد تومان از شهرداری کمک مالی می گیرد و این در حالیست که ایرانجوان هیچ حامی و پشتیبانی ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ایرانجوان نیز یکی از تیم های مردمی و پرطرفدار شهر بوشهر است انتظار داریم شهرداری به این تیم نیز نگاه ویژه داشته باشد.

وزیری در ارتباط با وضعیت حضور ایرانجوان در لیگ 1 یا 2 نیز گفت: با توجه به شرایط مبهم نفت تهران برای حضور در لیگ یک انتظار داریم این موضوع هر چه زودتر مشخص و تکلیف ایرانجوان برای فصل جدید روشن شود.

ایرانجوان در فصل گذشته از لیگ یک به لیگ 2 سقوط کرده و اکنون با توجه به بدهی های میلیاردی تیم نفت و احتمال کنار گذاشتن این تیم از لیگ شانس ایرانجوان در بازگشت مجدد به لیگ یک زیاد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار