کد خبر: ۶۳۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 01 August 2018

بوشهر: مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس گفت: شرکت های پتروشیمی در قالب هلدینگ خلیج فارس از نظر ارزش، دانش، تجربه ، تجهیزات و امکانات از قابلیت رقابت با شرکت های توتال و شل برخوردار است.

 مسعود حسنی روز سه شنبه در نشست رییسان اچ.اس.ایی شرکت های تابعه هلدینگ خلیچ فارس به میزبانی شرکت پتروشیمی پارس در شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد افزود: هلدینگ خلیج فارس تنها یک واحد نظارتی و کنترلی نیست بلکه بزرگی و اهمیت آن در ارزش آفرینی آن است.
وی یادآورشد: رویکرد یکپارچه بودن در برنامه و اطلاعات می تواند در نزدیک شدن به چشم اندازهای ترسیمی نقش عمده ای ایفا کند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس اظهارداشت: علاوه بر تلاش برای حفظ کارکنان باید با بهره گیری از امکانات و تجهیزات لازم بتوانیم در برابر تحریم ها ایستادگی کنیم.
رئیس اچ.اس.ایی شرکت پتروشیمی پارس نیز گفت: با رعایت الزام ها و مقررات می توان شاهد کاهش و کنترل حوادث ناشی از کار بود.
محمود شریفی کیا افزود: پایه و اساس هر کار آموزش، شناخت کار و شناسایی خطرات کار است.
وی یادآورشد: دوره های آموزشی، ایمنی، آتش نشانی و محیط زیست بمنظور شناخت و کسب مهارت و مقابله با انواع حوادث بجد دنبال می شود.
رئیس اچ.اس.ایی شرکت پتروشیمی پارس اظهارداشت: در راستای برگزاری دوره های تئوری و عملی پارسال 30 هزار و 40 نفر ساعت آموزش تئوری و عملی برای همکاران و مدیران برگزار شد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر هر یک از شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه یک ایستگاه آتش نشانی با حداقل یک ماشین دارند و یک ایستگاه آتش نشانی به عنوان پشتیبان شرکت های منطقه فعالیت می کند.
رییس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یک ایستگاه بزرگ ایمنی و آتش نشانی با اعتبار 140 میلیارد ریال در فاز 2 عسلویه آماده بهره برداری است.
علیرضا نریمان نژاد افزود: در فاز 2 عسلویه با مشارکت شرکت های پتروشیمی 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش ماشین آلات آتش نشانی نیاز است.
وی گفت: در ثبت سفارش خودروهای آتش نشانی مراودات سیاسی و بین المللی در نظر گرفته شود تا تامین خودرو و خدمات دهی و پشتیبانی از خودروها با مشکل روبرو نشود.
در این نشست شرکت های پتروشیی خوزستان، مبین و ایلام بعنوان شرکت های برتر حوزه محیط زیست معرفی شدند.
نشست رییسان اچ.اس.ایی شرکت های پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس امروز و فردا چهارشنبه به میزبانی شرکت پتروشیمی پارس در سالن اجتماعات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد درعسلویه درحال برگزاری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار