کد خبر: ۶۳۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 06 August 2018

بوشهر: استاندار بوشهر گفت: تنها راهکار خروج موفق از شرایط کنونی اقتصادی کشور تقویت رویکرد دانش محور نسبت به مسائل اقتصادی و توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان است.

 عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست با شرکت های دانش بنیان استان بوشهر افزود: در این ارتباط با هدف بررسی مشکلات شرکت های دانش بنیان که متشکل از جوانان کارآفرین است، کارگروه تخصصی در این استان تشکیل می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت شرکت های دانش بنیان این استان بخشی از مشکلات کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعت‌گران با تسهل‌گری دستگاهای اجرایی برطرف می‌شود.
گراوند ادامه داد: استاندار بوشهر توسعه فعالیت های مجموعه پارک علم و فناوری خلیج فارس را در گرو توسعه زیرساخت های آن از جمله تکمیل طرح ساخت پارک و مرکز رشد علم و فناوری خلیج فارس عنوان کرد.
وی با اشاره به ظرفیت آبزی پروری استان بوشهر گفت: فعالیت شرکت های طرح پرورش ماهی در قفس با مشارکت بنیاد مستضعفان برای تولید، اشتغال و صادرات در استان بوشهر آغاز شده و میزان سرمایه‌گذاری آن در مدت کمتر از سه سال برمی‌ گردد.
استاندار بوشهر اظهار داشت: حوزه صنعت نفت و گاز باید به شرکت‌های دانش‌ بنیان برای اجرای طرح‌های مختلف از جمله کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی اعتماد کند.
وی بیان کرد: باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در اجرا و خرید پنل های خورشیدی برای تولید انرژی در مناطق مختلف استان استفاده شود.
گراوند گفت: تیم‌های فناوری‌های پهپاد استان بوشهر از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که باید این ظرفیت را در بخش‌های مختلف بکار گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: با پیگیری های انجام شده در موضوع های زیرساختی پارک علم و فناوری و برطرف کردن مشکلات آن، شمار واحدها و شرکت های دانش بنیان این استان رشد و توسعه یافته اند.
سعید زرین فر افزود: برای رسیدن به رونق و پیشرفت اقتصادی باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در استان بوشهر استفاده شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار