استانداربوشهر:
عبدالکریم گراوند روز جمعه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: 39 درصدی اقتصاد و معیشت استان بوشهر مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و بخش‌های وابسته است.وی افزود: در استان بوشهر قاچاق سازمان یافته تاکنون وجود نداشته است.
کد خبر: ۶۴۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵ 11 August 2018

 

عبدالکریم گراوند روز جمعه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: 39 درصدی اقتصاد و معیشت استان بوشهر مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و بخش‌های وابسته است.
وی اظهارداشت: به سبب وابستگی اقتصاد استان بوشهر به دریا، اقتصاد این استان دریامحور است که در عرصه تجارت، بازرگانی، شیلات و کشاورزی متبلور است.
گراوند به تاریخچه تجارت دریایی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این استان از یک قرن پیش به عنوان دروازه تجارت دریایی ایران بوده که این مهم نشان از قابلیت این استان ساحلی در عرصه تجارت دریایی، اقتصاد و معیشت است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز، اقتصاد هر کشور و منطقه را نابود می‌کند افزود: برای تقویت تجارت رسمی و سالم، مقابله با پدیده قاچاق در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است.
گراوند با تاکید بر جلوگیری از لطمه دیدن اقتصاد سالم و حلال ساحل نشینان گفت:کسانیکه تجارت حلال و سالم دارند نباید به بهانه قاچاق، معیشت و اقتصاد آنان صدمه ببیند.
وی افزود: در استان بوشهر قاچاق سازمان یافته تاکنون وجود نداشته است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم ساحل نشین این استان در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند .
گراوند یادآورشد:دشمن در جنگ اقتصادی می‌خواهد اقتصاد کشور را زمین‌گیر کند برهمین اساس ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی از اهداف مهم دشمن در جنگ اقتصادی است.
وی گفت:61 درصد اقتصاد استان بوشهر در بخش خدمات است که این میزان گویای ظرفیت‌های مهم این استان در عرصه‌های مختلف است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار