امام جمعه بوشهر:
 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: مردم توقع دارند مسئولان به وعده ها و وظایف خود اقدام و عمل انقلابی و جهادی داشته باشند.
کد خبر: ۶۴۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲ 11 August 2018

بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم ایران با انقلاب هستند و از مسئولان خود نیز انقلابی فکر و عمل کردن را انتظار دارند.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: مردم توقع دارند مسئولان به وعده ها و وظایف خود اقدام و عمل انقلابی و جهادی داشته باشند.
وی اضافه کرد: مردم ایران مردمانی مومن و مسلمان هستند و مسئولان باید براساس قانون خدمتگزار مردم باشند.
صفایی بوشهری اظهار داشت: گله مندی مردم از قوای سه گانه یک جریان خانوادگی است که با هدایت های رهبر معظم انقلاب، تلاش مسئولان و برخورد قاطع با متخلفان برطرف می شود و دشمن نباید دراین شرایط موج سواری کند.
صفایی بوشهری بیان کرد: دشمن تصور نکند این گله مندی مردم اعتراض به اصل نظام جمهوری اسلامی است بلکه اعتراض به عملکرد برخی مسئولان است که باید آنان نیز خود را اصلاح و در خدمت مردم باشند.
وی یادآور شد: مردم از گرانی های کاذب که بیشتر به قشر متوسط جامعه فشار وارد می کند ناراحت هستند و مسئولان با نظارت قیمتها را متناسب با زندگی مردم تنظیم کنند.
امام جمعه بوشهر گفت: مردم انقلابی ایران همواره در طول 40 سال گذشته امتحان خود را نسبت به انقلاب پس داده اند امروز مسئولان هستند که با عملکرد صحیح باید پایبندی خود را نسبت به نظام ثابت کنند.
وی گله مندی مردم را از بی برنامگی ها، نبود نظارت کارآمد، نبود برخورد بازدارنده با متخلفان، سوء مدیریت، کمبودها و نارسائی ها در بخش های مختلف عنوان کرد.
امام جمعه بوشهر بر ضرورت برخورد انقلابی مسئولان قوای سه گانه با فقر، فساد و تبعیض تاکید کرد.
وی اظهار داشت: مردم ایران انقلاب اسلامی که استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را برای آنها به ارمغان آورد از آن خود می دانند و خود را پایبند آرمان های امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و پاسدار خون شهدا می دانند.
امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکر مردم از کاهش خاموشی های مستمر در استان گفت: شرکتهای هواپیمایی مستقر در بوشهر بلیط ها را گران کرده و این امر موجب نارضایتی مردم شده است.
وی با اشاره به سالروز ازدواج امیرالمومنین علی(ع) و حضرت فاطمه (س) بر ضرورت ترویج ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار