بوشهر: شاگردان تارتار اولین شکست فصل استقلال با شفر را در لیگ هجدهم رقم زدند.
کد خبر: ۶۴۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 18 August 2018

 

بوشهر: شاگردان تارتار اولین شکست فصل استقلال با شفر را در لیگ هجدهم رقم زدند.

به گزارش «تابناک»؛ شاگردان تارتار حاکم میدان در نیمه اول بودند، این در حالی بود که انتظار می‌رفت استقلال برای کسب 3 امتیاز بازی کاملا تهاجمی بازی کند اما این پارس جنوبی بود که کاملا بازی را تهاجمی آغاز کرد و پرس از جلو جمی‌ها باعث شد مجالی برای شاگردان شفر نماند. در نیمه اول پارسی ها نبض بازی را در اختیار داشتند. نبضی‌ها که با توجه به برتری عددی در میانه میدان رقم خورد..

استقلال نیمه دوم را بهتر از نیمه اول آغاز کرد. شفر در ابتدای نیمه دوم دو تعویض در ترکیب خود انجام داد و با حضور همام و آذری سعی کرد تا بازی را کنترل کند که در این موضوع نیز موفق بودند. تدبیری که منجر شد پارسی‌ها عقب بنشینند و با تجمع در یک سوم خط دفاعی خود چشم ضد حملات سریع خود با استفاده از سرعت بالای صالحی و سیف‌الهی داشته باشند. آبی ها در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول در کنترل و حفظ توپ موفق عمل کردند و چند موقعیت خوب نیز ایجاد کردند اما هیچ کدام از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد.  

پارس جم همانند فصل گذشته استقلال تهران را در خانه شکست داد، این بار با سرمربیگری شفر.

بازی برگشت دو تیم در فصل قبل با برد 4 بر صفر آبی پوشان در ورزشگاه آزادی خاتمه یافت.

پارس جنوبی جم جمعه آینده میهمان سایپا تهران خواهد بود.

شرح گل:

 1-0 (پارس جنوبی جم): پاس عمقی هافبک پارس جنوبی جم با ضربه عجیب آرمین سهرابیان به یک گل به خودی تبدیل شد. در به ثمر رسیدن این گل تلاش و سماجت ابراهیم صالحی قابل ستایش بود که باعث شد فشار بر روی سهرابیان بیشتر شود و او را وادار به اشتباه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار