بوشهر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنا داریم اندازه گیری پارازیت در کشور به صورت آنلاین نمایش داده شود.
کد خبر: ۶۴۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 18 August 2018

بوشهر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنا داریم اندازه گیری پارازیت در کشور به صورت آنلاین نمایش داده شود.

 محمدجواد آذری جهرمی روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: در این ارتباط در شهرهایی که تجهیزات لازم نصب شده، اندازه گیری پارازیت ازطریق سایت تنظیم مقررات، علنی پخش خواهد شد.
وی اظهارداشت: اگر در شهر گناوه چنین وضعیتی وجود دارد آمادگی داریم که اندازه گیری آنلاین انجام شود تا مردم دغدغه نداشته باشند.
وی گفت: درهفته گذشته، سازمان تنظیم مقررات پس از دریافت گزارش هایی از استان بوشهر، حضور یافت و اندازه گیری های میدانی انجام داد که نتیجه این اندازه گیری ها برای سازمان انرژی اتمی که مسئول بررسی اثرات تششعات است، ارسال شده و منتظر پاسخ هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: سلامتی مردم مهم و دغدغه است اما نباید بزرگ نمایی شود و یا از آن به راحتی گذشت بلکه واقعی به آن پرداخت و اگر اثری داشته باشد دین، قانون و مسئولان کشور نسبت به سلامتی مردم بی تفاوت نیستند و پیگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه در موضوع پارازیت در شهر گناوه مساله آنتن دهی و ارتباطات تداخلی ندارد ادامه داد: این موضوع چون شفاف سازی و پاسخ داده نمی شود در ذهن مردم وجود دارد و مطرح می شود.
آذری جهرمی گفت: فرماندار گناوه به عنوان مسئول شورای تامین درصورتی که این مساله تبعات و نگرانی بر افکار عمومی برجا گذاشته پیگیری و هرجا نیاز باشد کمک می کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حوزه ارتباطات اقدامات خوبی در یکسال گذشته در کشور بویژه استان بوشهر انجام شده که مطرح کردن آن ضرورت ندارد و مردم خود استفاده و قیاس می کنند.
وی افزود: اشکالاتی وجود دارد که قبل از سفر به استان بوشهر نشست هایی انجام شده و برای برطرف کردن آن براساس برنامه 9 ماه آینده در دست اجراست.
آذری جهرمی گفت: مشکلات ارتباطی شهرستان گناوه ارایه شده و در این ارتباط منطقه حرم تا حرم و بسیجیان تا مهرماه برطرف و مناطق روستایی نیز که مشکلات ایتنترنتی دارند تا قبل از دهه فجر برطرف می شود.
وی افزود: توسعه فیبر نوری در شهر گناوه خیلی خوب پیش رفته و واگذاری خطوط مبتنی بر تکنولوژی در منازل آغاز و استقبال خوبی شده است.
وی گفت: برنامه ریزی شده اشکالاتی که در مسیر جاده ای و راه های بوشهر وجود دارد تا پایان سال حل شود.
آذری جهرمی بیان کرد: تا پایان امسال اقدام های خوبی در زمینه توسعه واگذاری تلفن خانگی مبتنی بر فیبر نوری، توسعه نسل سوم و چهارم ارتباطات همراه، پوشش جاده ای و روستایی انجام و به مراتب بهتر از امروز خواهد شد که امیدواریم رضایت کامل مردم حاصل شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه شهرستان گناوه همواره معروف و بازار پررونق و محلی برای دادوستد و میزبان هموطنان است، افزود: شرایط حاصل از نوسانات ارزی روی اقتصاد شهر اثر جدی گذاشته است.
وی اظهارداشت: اقتصاد گناوه متکی بر تجارت و حمل و نقل دریایی مبتنی بر لنج و امورات و معیشت مردم براساس ته لتجی می چرخد که در شرایط کنونی هرچند مشکلاتی بوجود آورده اما زمان مناسبی است که برای تغییر مدل اقتصادی شهر گام هایی برداشته شود.
وی افزود: دراین شهرستان خلاقیت و فرصت های اقتصادی خوبی مثل پرورش ماهی و میگو وجود دارد که باید با اختصاص اعتبار، اقتصاد منطقه به این سمت سوق داده شود تا شرایط اقتصادی به حالت مناسب برگردد.
شهرستان ساحلی گناوه در 120 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار