امام جمعه بوشهر:
بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید به جای برخورد با خریداران سکه و دلار، افرادی که ذخایر کشور را به عده ای خاص دادند و عاملان واقعی گرانی سکه و ارز هستند، مجازات شوند.
کد خبر: ۶۴۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 18 August 2018

بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید به جای برخورد با خریداران سکه و دلار، افرادی که ذخایر کشور را به عده ای خاص دادند و عاملان واقعی گرانی سکه و ارز هستند، مجازات شوند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: رویکرد افزایش نقدینگی کشور از طریق کاهش ذخیره ارزی اشتباهی بود که نتیجه آن مشکلات بزرگ اقتصادی را برای کشور ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: بهتر بود به جای اینکه برای افزایش نقدینگی کشور ذخایر به سمت مردم هدایت شود این منابع در تولید سرمایه گذاری می شد.
صفایی بوشهری ادامه داد: در این شرایط باید با مسئولانی که کشور را دچار مشکل بزرگ اقتصادی کردند، بصورت قانونی و انقلابی برخورد شود.
امام جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از مردم ولایتمدار ایران اسلامی گفت: بیانات ایشان برای همه مسئولان راهبرد و طریقی مسلم برای برون رفت مردم از مشکلات و رسیدن به پیشرفت های لازم است.
وی اظهارداشت: همچنین مقام معظم رهبری بخوبی اظهار داشتند آمریکا حداقل عقل را دارد که با این ایران وارد جنگ نشود و سرمایه های بسیار زیادی را در اثر شسکت های مختلف احتمالی به خود تحمیل نکند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: اینکه برخی از مسئولان اعتقاد دارند برای ممانعت از ایجاد جنگ باید تن به برجام دهیم نشان از اشتباه در تحلیل و عرصه برآوردهای سیاسی آنها است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در موضوع برجام با اصرار مسئولات دولت و برای اتمام حجت با انجام مذاکره موافقت کرد.
صفایی بوشهری افزود: آمریکا کشوری غیر قابل اعتماد است که مردم نیز باید بخوبی بدانند نمی توان به این کشور اعتماد کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن گفت: آزادگان در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و در دوران اسارت نیز باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند.
صفایی بوشهری با تاکید بر بهسازی محورهای درون و برون شهری اظهار داشت: برخی از حوادث محورهای درون و برون شهری استان بوشهر نشان از نقش کم اشتباه های انسانی دارد که در این ارتباط باید نقاط حادثه خیز اصلاح و بهسازی شود.
وی با اشاره به گرانی نرخ محصولات آبزی در استان بوشهر گفت: در استان هایی که فرسنگ ها دور از دریا هستند، محصولات آبزی با قیمت مناسب تری از استان ساحلی بوشهر به فروش می رسد که در این ارتباط مسئولان باید تدبیر لازم را داشته باشند.
امام جمعه بوشهر افزود:این استان بواسطه ظرفیت های فراوانش باید در نهایت رفاه باشد و نباید گرانی ها بر مردم فشار وارد کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار