کد خبر: ۶۴۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶ 20 August 2018

بوشهر:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت:تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان علیه انقلاب شدت بسیار زیادی گرفته که در این راستا برای خنثی سازی این تهاجم باید برنامه های مذهبی پرمحتواتر، موثرتر و عمیق تر برگزار شود.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست ستاد شئونات فرهنگی استان بوشهر افزود: دشمن به دنبال این است که مردم هویت دینی خود را از دست دهند به همین خاطر این برنامه ها باید خط مقاومتی ایجاد کند که همه جامعه را پوشش دهد.
وی اظهارداشت: سال هاست که مراسم های سوگ و جشن در ایران برگزار می شود و همین مناسبت ها باعث حفظ دین در بین مردم شده است.
صفایی بوشهری یادآورشد: تمامی دستگاه ها باید جهت تحت پوشش قرار دادن جامعه تلاش و این مهم تنها از عهده مساجد و هیات های مذهبی بر نمی آید.
وی با اشاره به اطعام 5 هزار نفری مردم در روز عید غدیر در مصلی جمعه، افزود: یکی از کارهای خوبی که از سال قبل در بوشهر شروع شده موضوع اطعام در روز عید غدیر بود که امسال نیز این موضوع برگزار خواهد شد.
امام جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری دعای روز عرفه در 9 ذی الحجه در بوشهر، تصریح کرد: دعای عرفه در همه تکایا و مساجد برگزار شود ولی کوشش شود در مکان های اصلی شهر که جمعیت بیشتری حضور پیدا می کنند شرایط مناسبی فراهم آید.
وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: امام محمد باقر (ع) نقش مهمی در تاریخ ادیان ایفا کرده و اینقدر این نقش مهم است که نام ایشان در تورات نیز آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار