بوشهر:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته رطوبت هوا در جزیره خارگ به 100 درصد رسید و بوشهر و گناوه نیز رطوبت 90 و 86 درصدی را تجربه کردند.
کد خبر: ۶۴۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ 29 August 2018

بوشهر:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته رطوبت هوا در جزیره خارگ به 100 درصد رسید و بوشهر و گناوه نیز رطوبت 90 و 86 درصدی را تجربه کردند.

پیام مساعدی  افزود: با وزش ملایم بادهای جنوبی تا پایان هفته شاهد افزایش رطوبت و شرجی هوا بویژه در نقاط ساحلی استان بوشهر خواهیم بود.
وی اظهارداشت: بررسی نقشه های هواشناسی همچنین نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز و فردا است.
مساعدی افزود: طی امشب تا صبح فردا نیزپیش بینی شده در برخی ساعت ها بر سرعت وزش باد شمال غربی در فاصله دور از سواحل و بر روی دریا در مناطق شمالی خلیج فارس افزوده و در پی آن ارتفاع موج دریا نیز تا حدودی افزایش یابد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:هفته جاری در طول روز و در برخی نقاط ساحلی پدیده مه در هنگام صبح از پدیده های قابل توجه در استان بوشهر است.
مساعدی اظهارداشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و در اوایل شب در نقاط شمالی خلیج فارس همراه با وزش باد خواهد بود. 
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد جنوبی با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که به صورت لحظه ای تا 42 کیلومتر در ساعت نیز می رسد. 
مساعدی اضافه کرد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 120 سانتیمتر نیز می رسد.
وی گفت: زمان جزر اول دریا برای روز چهارشنبه ساعت 03:27 بامداد، مد اول ساعت 09:43، جزر دوم ساعت 16:29 و مد دوم در ساعت 22:46 خواهد بود.
جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با 20 هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار