باپرداخت تسهیلات اشتغالزایی:
بوشهر:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی عشایری، فراگیر و رونق تولید پیش بینی می شود در سه ماه آینده 2500 شغل در شهرها و روستاهای این استان ایجاد شود.
کد خبر: ۶۵۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 15 September 2018

بوشهر:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی عشایری، فراگیر و رونق تولید پیش بینی می شود در سه ماه آینده 2500 شغل در شهرها و روستاهای این استان ایجاد شود.

 رضا عوض پور روز جمعه در نشستی با عنوان ستاد اقتصاد مقاومتی افزود: تاکنون یکهزار و 750 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزای روستایی، عشایری، فراگیر و رونق تولید در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.
وی بیان کرد: در مرحله دوم پرداخت تسهیلات باید چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شود که امیدواریم با ارائه طرح های مناسب زمینه اشتغال و رونق تولید در استان بوشهر فراهم شود.
عوض پوربیان کرد: پیش بینی می شود 2هزار میلیارد ریال تا پایان سال در استان جذب شود.
وی گفت: بخش دیگری از تبصره 18 قانون بودجه مربوط به نظارت بر توزیع تسهیلات و اختصاص وام به متقاضیان بافت های فرسوده و ناکارآمد در شهرها و روستاهای استان است.
عوض پور افزود: براین اساس هر کسی متقاضی تسهیلات به شکل انبوه سازی و خودمالکی در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری باشد این آمادگی است که تسهیلات با نرخ 9 درصد در مناطق شهری و کمتر در مناطق روستایی پرداخت شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به دستگاه های اجرایی بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و بانک عامل تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند.
وی بیان کرد: 879 هکتار مساحت بافت فرسوده شهری استان بوشهر است و براساس اطلاعات موجود 18 هزار و 934 هکتار پلاک در این بافت ها نیازمند بازسازی هستند.
وی بیان کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری بخش دیگری از این مصوبه است که متقاضیان می توانند با مراجعه به شهرداریها و دهیارها (ناوگان درون شهری) و سازمان حمل و نقل ( ناوگان برون شهری) نسبت به نوسازی این ناوگان اقدام کنند.
وی اضافه کرد: تبصره 19 قانون بودجه در خصوص نظارت بر تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی به دست بخش اقتصادی است و در این راستا دولت آمادگی دارد طرح هایی که جذابیتی برای بخش خصوصی دارند را واگذار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار