تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز مقاومت به برکت اقتدار انقلاب اسلامی در تمام جهان زنده است، عنوان کرد: امروز همه مردم مسلمان جهان در کشورهای مختلف پای پرچم مقاومت ایستاده‌اند و مرزبانان اسلام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۶۵۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 22 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان، با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: امروز اسلام مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در اقصی نقاط جهان شاهد حضور مرزداران اسلام هستیم.
وی با بیان اینکه همه ما به نوبه خودمان مرزبان اسلام هستیم، افزود: کسانی که در مرزهای کشور هستند، افرادی که در درون کشورند و همه مردم مسلمان جهان مرزبانان اسلام هستند و فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی همه مرزها را درنوردیده است.
نماینده ولی فقیه در استان از همه رزم آفرینان قدردانی کرد و ادامه داد: تشکر واقعی را امام عصر(عج)، امام، رهبری و شهدا از شما دارند که مرزبان مکتب حسینی و گسترش‌دهنده فرهنگ عاشورایی هستید و پرچم محرم را همیشه زنده و بلند نگه داشته‌اید.
حجت‌الاسلام نکونام نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، ارتش و نیروهای مردمی را اقتدار آفرینان نظام جمهوری اسلامی و اسلام برشمرد و تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که همه اقشار با تمام توان پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و هرچه داشته‌اند به میدان آورده‌اند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز مقاومت به برکت اقتدار انقلاب اسلامی در تمام جهان زنده است، عنوان کرد: امروز همه مردم مسلمان جهان در کشورهای مختلف پای پرچم مقاومت ایستاده‌اند و مرزبانان اسلام و انقلاب هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار