آب پاکی که استانداربوشهرروی دست زمین خواران ریخت:
بوشهر: استاندار بوشهر گفت: هیچ نقطه‌ای از شهر بوشهر در محدوده منطقه آزاد نیست و تمامی مساحت منطقه آزاد تجاری خارج از شهر بوشهر واقع شده است.
کد خبر: ۶۵۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 24 September 2018

بوشهر: استاندار بوشهر گفت: هیچ نقطه‌ای از شهر بوشهر در محدوده منطقه آزاد نیست و تمامی مساحت منطقه آزاد تجاری خارج از شهر بوشهر واقع شده است.

 عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست با اعضای شورای اسلامی استان بوشهر افزود: منطقه آزاد تجاری بوشهر 26 هزار هکتار مساحت دارد که هیچ نقطه‌ای از آن در محدوده شهر بوشهر نیست.
مجلس شورای اسلامی مردادماه امسال لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی از جمله بوشهر را تصویب کرد. 
وی در ارتباط با راه‌آهن بوشهر نیز گفت: راه‌آهن بوشهر در آبان امسال عملیات اجرایی آن آغاز می شود که امیدواریم بر اساس برنامه زمان‌بندی این پروژه را جلو ببریم.
گراوند ادامه داد: پارسال یکهزار و 140 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه گذاشته شد و وزارت راه نیز یکهزار میلیارد ریال اعتبار گذاشته است.
وی گفت: پیمانکار پروژه راه آهن بوشهر - شیراز انتخاب شده که در حال تجهیز کارگاه است و تا اواسط آبان ماه به فضل خدا این پروژه مهم و ارزشمند آغاز می شود. 
گراوند با بیان اینکه توسعه بنادر در گرو توسعه خطوط ریلی است افزود: احداث خط آهن در استان و ارتباط ریلی با سراسر کشور در رونق صادرات و واردات نقش اساسی دارد و امیدواریم در کمترین زمان ممکن و بر اساس برنامه تعیین شده حرکت کنیم.
وی همچنین با تسلیت شهادت جمعی از مردم شریف ایران اسلامی در حادثه تروریستی اهواز بیان کرد: این رفتارهای کور، خللی در امنیت کشور ایجاد نکرده و به حرمت خون این شهدای والامقام انتقام از تروریست‌ها را خواهیم گرفت. 
گراوند افزود: بزرگترین سرمایه کشور ما امنیت است و دشمنان تلاش خود را برای خدشه وارد کردن به امنیت کشور به کار گرفته‌اند که در این ارتباط اجازه نخواهیم داد به اهدافشان برسند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: در این شرایط همه باید دست در دست هم دهیم و برای ایجاد آرامش اهتمام ورزیم تا شاهد اعتلای ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها باشیم.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش شوراها در توسعه و پیشرفت یادآورشد: شوراها به واسطه ارتباط نزدیکی که با مردم دارند، مشکلات و معضلات را شناسایی و با انتقال مشکلات به مسئولان و پیگیری برای رفع آن، نقش مهمی ایفا می‌کنند.
وی بیان کرد: شوراها در واقع شوراها یار دولت و حاکمیت هستند.
گراوند تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از ما رضایت داشته باشند.
وی بیان کرد: در این ارتباط از شوراهای اسلامی نیز انتظار داریم در بین مردم باشند و مشکلات اساسی مردم را احصا و برای رفع آن تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار