کد خبر: ۶۵۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 26 September 2018

بوشهر: استاندار بوشهر گفت: کامیون حمل نهاده‌های مورد نیاز اراضی پرورش میگو و مرغداری‌های این استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تامین می ‌شود.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهرافزود: تا زمانی که این نهاده‌ها حمل نشده، تعطیلی و مرخصی مدیران دستگاه‌های ذیربط لغو می ‌شود.
وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی بارش باران در فصل پاییز از هم اکنون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر باید نسبت به حل مشکل پل‌ها، مسیل‌ها و جاده‌ها اقدام کند.
استاندار بوشهر با تاکید بر افزایش ذخیره امکانات امدادی هلال احمر ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر امکانات مورد نیاز را از هم اکنون ذخیره و از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در ابعاد گوناگون استفاده کند.
گراوند ایمن سازی خطوط آبرسانی شهری و روستایی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: مسئولان ذیربط با همکاری دفتر فنی استانداری خطوط آبرسانی شهری و روستایی که نیاز به ایمن سازی دارد را شناسایی کنند تا اعتبار لازم برای تحقق این مهم تخصیص ‌یابد.
وی آموزش دانش آموزان برای مقابله با انواع بحران‌ها و حوادث را ضروری دانست و تاکید کرد: تفکیک آب آشامیدنی با آب فضای سبز شهرداری‌ های استان بوشهر باید مورد توجه قرار گیرد و نسبت به قطع انشعاب آب فضای سبز شهرداری‌ها اقدام شود.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه شناورهای صیادی و تجاری استان بوشهر مشمول بیمه اجباری هستند افزود: خروج شناورها از اسکله‌ها منوط به ارائه بیمه نامه است.
وی با اشاره به استقرار 2 بالگرد امدادی در استان بوشهر بیان کرد: آماده شدن آشیانه بالگردهای امدادی هلال احمر و اورژانس استان بوشهر و محل استقرار تیم‌های امدادی آنان در اولویت برنامه‌های استان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار