کد خبر: ۶۵۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 26 September 2018

بوشهر: استاندار بوشهر گفت: شرکت پخش فرآورده‌های‌ نفتی این استان مکلف شده تا اوائل هفته آینده نرخ سوخت شناورهای تجاری مصوب هیات دولت را در این استان اجرایی کند.

به گزارش اداره ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: برای رونق بخشی به صنعت تجارت دریایی، تسریع در صادرات و تامین مایحتاج عمومی جامعه، نرخ سوخت شناورهای تجاری در هیات دولت تصویب شد که باید برای رونق بخشیدن به فعالیت تجارت دریایی این مصوبه عملیاتی و اجرایی شود. 
وی بیان کرد: شناورهای تجاری افزون بر تامین مایحتاج عمومی بندرنشینیان نقشی مهم در صادرات کالا دارند.
گراوند اظهار داشت: علاوه بر صید و صیادی بسیاری از مردم ساحل نشین استان بوشهر از طریق تجارت دریایی امرار معاش می‌کنند که باید تسهیلات لازم در این زمینه توسعه یابد.
وی گفت: در این ارتباط نرخ سوخت این شناورها در استان بوشهر تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود تا مشکل لنج‌داران و ملوانان در سواحل استان بوشهر برطرف شود.
استاندار بوشهر در ارتباط با فعالیت های این استان در موضوع مبارزه با قاچاق کالا گفت: تلاش شبانه‌روزی دست اندرکاران مبارزه با قاچاق اعم از تعزیرات حکومتی، نیروی امنیتی و انتظامی، دریابانی، سپاه، گمرک و دیگر دستگاه‌ها قابل تقدیر است.
وی در ارتباط با تامین لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران استان بوشهرگفت: باید از ظرفیت‌های این استان در واردات لاستیک مورد نیاز ماشین‌های سنگین استفاده شود که در این ارتباط کارگروهی تشکیل و راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار