کد خبر: ۶۵۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 26 September 2018

بوشهر: استاندار بوشهر گفت:حرکت های کور تروریستی استکبار جهانی بر امنیت، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی هیچ تاثیری ندارد.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر افزود: نظام اسلامی با وجود همه دسیسه ها ودست اندازهایی که دشمن برای آن به وجود می آورد با قدرت در مسیر موفقیت گام برمی ‌دارد.
وی بیان کرد: کسانی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند پشت پرده همه عملیات های تروریستی هستند و نظام جمهوری اسلامی از روز استقرار تاکنون خسارت زیادی از تروریسم متحمل شده است.
گراوند در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت مقابله با گرانفروشی اظهار داشت: برخورد سریع و قاطعانه با گرانفروشان بویژه در چند کالای اساسی که بتازگی صورت گرفته باید انجام شود و تعزیرات حکومتی، بازرسی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذیربط برای مقابله جدی و سریع با متخلفان و بازگرداندن آرامش به بازار اقدام کنند.
وی بیان کرد: در زمان حاضر همه مدیران باید با جدیت در راستای آرامش و آسایش مردم گام بردارند و هیچ گونه کم ‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست.
استاندار بوشهر گفت: در این شرایط حساس با مدیریت صحیح و به صورت شبانه روزی باید برای مشکلات مردم، وقت بگذاریم و نباید فرصت ها را هدر داد.
وی یادآور شد: در بحث برخی کالاها و اقلام، باید مدیران هم‌ افزایی داشته باشند تا کارها با سرعت بیشتری انجام و مشکلات مردم برطرف شود.
گراوند با بیان اینکه برخی گرانی‌ها ناشی از ضعف مدیریت است گفت: مدیران مرتبط باید با تمام ظرفیت ورود کنند تا مشکل گرانی‌ها برطرف شود.
وی خواستار تشکیل منظم جلسات کارگروه تنظیم بازار در شهرستان‌ها شد و افزود: فرمانداران باید ورود مناسبی داشته باشند و بازار را به طور صحیح مدیریت کنند.
استاندار بوشهرتاکید کرد: داروهای مورد نیاز به اندازه کافی در داروخانه‌های استان تامین شده و هیچ مشکلی در تامین و توزیع دارو وجود ندارد.
گراوند تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم مهمترین دغدغه مدیریت ارشد استان است و برای تحقق این مهم از همه ظرفیت موجود در استان بهره می‌ بریم.
وی بر ضرورت همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در تامین امنیت و آرامش مردم استان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار