رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد:
بوشهر: در پی کمبود سیلندر گاز مایع خانگی، با اقدامات صورت گرفته، توزیع سیلندر گاز مایع خانگی در بوشهر به حالت عادی برگشت.
کد خبر: ۶۶۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 30 September 2018

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1397/07/07/1397070713132396215529244.jpg

بوشهر: در پی کمبود سیلندر گاز مایع خانگی، با اقدامات صورت گرفته، توزیع سیلندر گاز مایع خانگی در بوشهر به حالت عادی برگشت.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ نیاز سالانه استان به انواع سیلندر گاز مایع خانگی بیش از ۶۰ هزار تن می باشد که عمدتا از دو پالایشگاه آبادان و ماهشهر تامین می شود و بر اثر اعتصابات اخیر کامیون داران، تامین این نیاز در استان بوشهر به مشکل خورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در پی کمبود سیلندر گاز مایع خانگی به سبب  مشکلات کامیون‌داران، مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری نیروی انتظامی و انجمن صنفی کارفرمایان گاز مایع استان بوشهر، نسبت به رفع این مشکل ظرف 48 ساعت اقدام کردند و شرایط توزیع را به حالت عادی مبدل  کردند.

محمدی حسینی افزود:طبق آخرین گزارش رسیده از انجمن مربوطه تاکنون 350 تن گاز مایع معادل 15 کامیون وارد استان و مراکز توزیع شده و بیش از 15 کامیون دیگر از پالایشگاه‌های آبادان و ماهشهر بارگیری کرده‌اند که با این میزان شرایط به حالت عادی برگشته و کمبود کاملا برطرف شده است .

بر اساس این گزارش نیاز سالانه استان بوشهر به انواع سیلندر گاز مایع خانگی بیش از 60 هزار تن است که عمدتا از دو پالایشگاه آبادان و ماهشهر تامین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
شرکتهای متصدی :به فکر تعمیر یاتعویض سیلندرهای معیوبی که بعلت نشت گاز از سر آن یا فرسودگی وزنگ زدگی هرآن ممکن است فاجعه بار شود باشید.علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد نه بعد ازوقوع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار