کد خبر: ۶۶۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 01 October 2018

بوشهر:سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: هم اکنون 14 هزار حلقه انواع لاستیک کامیون و خودروهای سنگین در بوشهر آماده ترخیص و عرضه به بازار مصرف است.

منصور بازیار روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: 10 هزارحلقه لاستیک کامیون طی چندین اظهارنامه به گمرک اظهار شده که پس از انجام مراحل قانونی و تشریفات گمرکی ترخیص می شود. 
وی یادآورشد: همچنین علاوه بر این شمار لاستیک کامیون طبق بررسی صورت گرفته حدود چهار هزار لاستیک کامیون دیگر در محوطه منطقه ویژه بندر بوشهر موجود است.
بازیار ادامه داد: در همین راستا با برقراری ارتباط با صاحبان کالا تاکید شده نسبت به اظهار کالا در اسرع وقت اقدام کنند.
وی افزود: در این ارتباط گمرک نیز آمادگی کامل جهت ارائه تسهیلات گمرکی از قبیل پذیرش ضمانتنامه بانکی و ترخیص قسمتی از کالا را دارد. 
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر به مصوبه اخیر هیئت دولت در خصوص واردات لاستیک خودرو های سنگین اشاره و یادآرو شد : هیات وزیران در راستای حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی و باری سنگین تعرفه واردات لاستیک برای خودرو های سنگین را از 26 درصد به 5 درصد کاهش داده که این مهم نقش بسزایی در کاهش قیمت و تامین لاستیک مورد نیاز ایفا می کند.
بازیار اظهارداشت: با برقراری شیف های شبانه روزی در گمرک بوشهر آمادگی کامل جهت ارائه خدمت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل برای تجار و بازرگانان فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار