کد خبر: ۶۶۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 05 October 2018

بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان باید با فکر و تلاش جهادی به فکر برطرف کردن مشکل اقتصاد کشور باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع نمازگزاران بوشهری افزود: تنها 10 درصد مسائل و گرفتاری های اقتصادی کشور مربوط به فشارها و توطئه های آمریکا، غرب و کشورهای مرتجع منطقه است و 80 درصد مربوط به مدیریت داخلی است.
وی اظهار داشت: در این شرایط حساس مسئولان باید با اتحاد، فکر جهادی و اقدام به موقع 
به فکر مردم انقلابی و بی نظیر ایران که پای انقلاب خود ایستاده اند باشند و همکاری مردم با مدیران در این عرصه ضروری است.
صفایی بوشهری اضافه کرد: گرانی، کمبود و تورم در برخی از وسایل مورد نیاز باعث گلایه مندی مردم شده و مسئولان با تدبیر در عرصه تولید انبوه، تعیین قیمت مناسب و نظارت دقیق باید این مشکل را حل کنند.
وی تاکید کرد: نباید با قیمت های کاذب برخی از وسایل ضروری فضای زندگی برای مردم سخت شود.
صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در تجمع یکصد هزار نفری بسیجیان در تهران افزود: این جوانان هستند که آینده انقلاب را رقم می زنند هرچند دشمن تلاش زیادی برای از بین بردن این سرمایه دارد ولی همواره با شکست روبه رو بوده است.
وی بیان کرد: آمریکا 40 سال است برای براندازی انقلاب اسلامی برنامه ریزی می کند ولی تاکنون موفق نبوده و به زودی شکست سخت دیگری در بخش اقتصادی نیز به آن وارد می شود.
صفایی بوشهری با بیان اینکه آمریکا همچنان به دنبال از بین بردن مولفه های انقلاب است گفت: انقلاب اسلامی از آن ایران و ایرانیان است و تلاش استکبار جهانی در براندازی این نظام هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید.
وی رزمایش 20 هزار نفری عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 را بیانگر آمادگی حضور مقتدرانه مردم در گروه های مختلف بسیج با هدف دفاع از حریم انقلاب عنوان کرد.
صفایی بوشهری با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی متکفل امنیت بعنوان یکی از بزرگترین مولفه های توسعه و پیشرفت نظام است.
وی اضافه کرد: ارتقای امنیت نشان از کارآمدی نیروی انتظامی است و باید همواره از این نیروی جان بر کف تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار