کد خبر: ۶۸۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 19 November 2018

بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بسیج و سپاه مایه اقتدار نظام و عامل سربلندی انقلاب اسلامی ایران خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی در همه عرصه ها هستند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان بوشهر افزود: بسیج و سپاه به عنوان سرپنجه های محکم و مقتدر نظام جمهوری اسلامی پاسدار آرمان ها و ارزش ها، حریم اسلام، انقلاب و ولایت است.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و اسلام و مزدوران داخلی آنها به دلیل اینکه سپاه و بسیج باعث اقتدار نظام و عنصر حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب است از همان ابتدا نسبت به این نهاد موضع منفی داشتند.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: سپاه در عرصه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، علم و فناوری و محرومیت زدایی پیشگام و براساس منویات رهبر معظم انقلاب حماسه ها آفریده است و امروز ما در حفظ حیات و پیشرفت در تمامی عرصه های انقلاب مدیون این نهاد انقلابی هستیم.
صفایی بوشهری گفت: در استان بوشهر نیروی دریایی و بسیج سپاه از همان ابتدا موفق عمل کرده و فضای این استان با وجود این دو نهاد دارای ضریب امنیت و فرهنگی بالا و در حوزه های مدیریت شهری و پایگاه ها نیز بخوبی به وظایف خود عمل کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار